وضعیت نابسامان بانوی پیر!

اقتصاد 100- پس از اینکه دادگاه فدراسیون فوتبال ایتالیا به دلیل سندسازی و نشان دادن بیش از اندازه درآمد در اسناد باشگاه از یوونتوس ۱۵ امتیاز کم کرد، این تیم که درحال بازگشت به روزهای خوب گذشته بود ناگهان به میانه‌های جدول سقوط کرد و دوباره درحال تکرار کردن نتایج ضعیف ابتدای فصل است.

وضعیت نابسامان بانوی پیر!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، مدیران یوونتوس و هواداران این باشگاه اعتقاد دارند حکم صادر شده ناعادلانه است و توضیحات مبهم فدراسیون فوتبال ایتالیا درباره علت کسر امتیاز از یوونتوس نیز آنها را بابت این تصمیم متقاعد نکرده است.

در این بین تبعات این اتفاق درحال نشان داده شدن است و کسر امتیاز از یوونتوس بخشی از گرفتار شدن سری A  در یک گرداب است. در این شرایط بخش مهمی از هواداران یوونتوس در حمایت از باشگاه محبوبشان، تصمیم گرفته‌اند اشتراک حق پخش مسابقات سری A  را از اسکای و دازون لغو کنند. تاجایی که تاکنون از مجموع ۸ میلیون هوادار یوونتوس در ایتالیا، ۵۰۰ هزار نفر اشتراک خود را لغو کرده‌اند. بخش مهمی از درآمد لیگ و باشگاه‌های سری‌A  از حق پخش تلویزیونی است و این اقدام متقابل یوونتوسی‌ها در واکنش به حکم دادستانی فدراسیون می‌تواند وضعیت نابسامان مالی فوتبال ایتالیا را تشدید کند. وضعیتی که در آن تیم‌های ایتالیایی در نقل و انتقالات ژانویه ۲۰۲۳ با فاصله منفعل‌ترین تیم‌های اروپا بودند و هیچ بازیکن بزرگی به سری A  نیامد.

انتهای پیام/

منبع : دنیای اقتصاد

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : شورای جهانی طلا اعلام کرده که قیمت‌های رکورد طلا، بازیافت فلزات گرانبها را به بالاترین سطح…

اخبار سلامت

سینما در سینما