دوست دیروز، دشمن امروز!

اقتصاد 100- در ماجرای انتقال کریستیانو رونالدو به النصر عربستان، گفته شد که رابطه او با ژرژ مندس، دوست و مدیربرنامه‌هایش به کلی خراب شده و حتی واسطه دیگری در هنگام امضای قرارداد حضور داشت. گویا توقعات کریستیانو رونالدو، مسیر فوتبالی‌اش را کاملا تغییر داد و جدایی از منچستریونایتد نقطه کلیدی پایان رابطه این مهاجم پرتغالی و ژرژ مندس، مدیربرنامه مشهور بوده است.

دوست دیروز، دشمن امروز!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش به نقل از دنیای اقتصاد، رونالدو پس از فسخ قرارداد با شیاطین سرخ از مندس خواسته بود او را به چلسی یا بایرن مونیخ ببرد و در غیر این‌صورت رابطه‌شان به پایان خواهد رسید.

مندس هم به او این پاسخ را داد: «تو دیوانه شده‌ای!» در نهایت مندس نتوانست تیمی تراز اول برای رونالدو پیدا کند و این ستاره ۳۷ ساله سر از عربستان سعودی در آورد. یک رسانه اسپانیایی ادعا کرده که جرقه خراب شدن رابطه رونالدو و مندس از سال ۲۰۱۸ و زمان جدایی او از رئال مادرید زده شد. رونالدو می‌خواست بازیکن آزاد شود تا بتواند دستمزد هم‌سانی با لیونل مسی دریافت کند، اما ژرژ مندس به او توصیه کرد در رئال مادرید بماند. استدلال مندس این بود که آینده رونالدو با ماندن در سانتیاگو برنابئو تضمین خواهد بود و در صورت جدایی، اوضاع برایش بدتر پیش خواهد رفت. رونالدو به این توصیه گوش نکرد، اما مندس او را به خواسته‌اش رساند. کاپیتان تیم ملی پرتغال با حضور در یوونتوس، سالانه ۳۱ میلیون یورو و به اندازه آن زمان مسی در بارسلونا دستمزد می‌گرفت، اما گذر زمان نشان داد که توصیه مندس، خیلی هم بیراه نبوده است. حالا رونالدو که زمانی برای جشن ازدواج مندس یک جزیره به او هدیه دا‌د، دیگر حتی با این ایجنت مشهور دنیای فوتبال و هموطنش صحبت هم نمی‌کند.

انتهای پیام/

منبع : دنیای اقتصاد

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما