۸۶ میلیون پوند فراتر از ارزش حقیقی!

اقتصاد 100- اعداد و ارقام نشان می‌دهد که چلسی برای پنج خرید دائمی خود در ژانویه 86.5 میلیون پوند اضافه پرداخت کرده است.

۸۶ میلیون پوند فراتر از ارزش حقیقی!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، تاد بولی مالک باشگاه چلسی از زمان خرید باشگاه در سال گذشته، برای نقل و انتقالات بیش از 400 میلیون پوند هزینه کرده است.

چلسی با اضافه شدن دائمی پنج ستاره جوان هیجان‌انگیز تیم خود را تقویت کرده است. اما ترانسفرمارکت اینطور فکر نمی‌کند. آنها بر این باورند که تنها خریدی که ارزش مناسبی داشته، دیوید داترو فوفانا، مهاجم مولده بوده است. آبی‌ها برای این مهاجم 10.5 میلیون پوند به تیم نروژی پرداخت کردند، دقیقاً همان چیزی که او ارزشش را داشت.

به نظر می‌رسد چشمگیر‌ترین اضافه پرداخت آبی‌ها برای ستاره اوکراینی میخایلو مودریک بوده است. مودریک 22 ساله، یک استعداد هیجان انگیز است. اما با این وجود ترانسفرمارکت ارزش او را تنها 35 میلیون پوند ذکر کرده است یعنی 53 میلیون پوند کمتر از مبلغی که آبی‌ها پرداخت کردند.

چلسی امروز قرارداد کارآموز سابق تاتنهام، نونی مادوکه از پی اس وی آیندهوون را تکمیل کرد. این جوان با استعداد 20 ساله با شجره نامه فراوانی می‌آید و 35 میلیون پوند هزینه دارد. با این حال، ترانسفرمارکت برای او چیزی بیش از 13 میلیون پوند ارزش قائل نیست.

آبی‌ها همچنین اوایل این ماه، آندری سانتوس، نوجوان شگفت‌انگیز برزیلی را از واسکودوگاما به مبلغ 18 میلیون پوند به خدمت گرفتند، علی‌رغم اینکه او تنها 8.5 میلیون پوند ارزش داشت.

خرید قرضی ژائو فلیکس، دیگر خرید چلسی در ژانویه بود. تیم گراهام پاتر 10 میلیون پوند صرفا برای قرض گرفتن او از اتلتیکو مادرید برای ادامه فصل پرداخت کرده است. این قرارداد هیچ گزینه‌ای برای خرید ندارد، در حالی که اتلتیکو قرارداد او را تا سال 2027 تمدید کرد و او را به صورت قرضی فرستاد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما