پرسپولیس در صدر جدول/ ۴ بازیکن با ارزش ۱۶۶ میلیارد تومان!

لیستی منتشر شده که نشان می‌دهد ۴ بازیکن در پرسپولیس یک میلیون و ۹۵۰ هزار یورو ارزشمندتر از ۲ بازیکن استقلال هستند.

پرسپولیس در صدر جدول/ ۴ بازیکن با ارزش ۱۶۶ میلیارد تومان!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش به نقل از ورزش سه، سایت ترانسفر مارکت در تازه‌ترین لیستی که از ۱۰ بازیکن ارزشمند فوتبال ایران منتشر کرده از این تعداد بازیکن حاضر شش نفر از اعضای حاضر در دو تیم استقلال و پرسپولیس هستند.

علیرضا بیرانوند با یک میلیون یورو گران قیمت ترین بازیکن پرسپولیس در این جدول به شمار می‌رود. علاوه بر بیرانوند، میلاد سرلک و سعید صادقی نیز هر کدام با ارزش گذاری ۹۰۰ هزار یورویی و مهدی ترابی با ارزش ۸۰۰ هزار یورو دیگر بازیکنان گران قیمت پرسپولیس هستند. مجموع ارزش این چهار بازیکن عدد ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار یورو است که با احتساب قیمت هر یورو ۴۵ هزار تومان رقم هنگفت ۱۶۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را برای این چهار بازیکن تعیین می‌کند!

اما در همین جدول ۱۰ نفره رافائل سیلوا برزیلی، مدافع استقلال با ۹۰۰ هزار یورو به همراه کوین یامگا، وینگر راست فرانسوی استقلال با ارزش ۸۵۰هزار یورو دو بازیکن استقلال هستند که در این جمع ده نفره قرار دارند. مجموع ارزش آنها یک میلیون و ۷۵۰ هزار یورو و یا ۷۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان می‌شود تا به نوعی بتوان گفت در دربی سرخابی‌ها و در جدول گران‌ترین بازیکنان فصل بیست و دوم، پرسپولیس تا اینجا با حساب ۴ بر ۲ از استقلال پیش است.

اولین نکته جالب در این جدول فاصله ارزش این بازیکنان با یکدیگر است که نشان می‌دهد این ۴ بازیکن پرسپولیس یک میلیون و ۹۵۰ هزار یورو ارزشمندتر از ۲ بازیکن استقلال هستند.

نکته دیگر این است که بازیکنان ایرانی استقلال جایی در این جدول ندارند در حالی که هر چهار بازیکن گران‌قیمت پرسپولیس ایرانی هستند.

انتهای پیام/

منبع : ورزش۳

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما