شانه به شانه‌ی پدر در عربستان / رونالدویی دیگر در راه است!

اقتصاد 100- کریستیانو جونیور مانند پدرش به فوتبال علاقه زیادی دارد. رونالدو در یکی از مصاحبه‌هایش تایید کرد که می‌خواهد پسرش بازیکنی مانند او شود، با این باور که جونیور توانایی‌هایی دارد که او را به یک ورزشکار موفق تبدیل می‌کند.

شانه به شانه‌ی پدر در عربستان / رونالدویی دیگر در راه است!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش به نقل از ورزش سه، روزنامه الشرق الاوسط نوشته است که کریستیانو جونیور، پسر رونالدو اسطوره پرتغالی راهی آکادمی مهد عربستان شده تا به فوتبال خود در سطح تیم‌های نوجوانان ادامه دهد. این اتفاق پس از آن رخ داد که رونالدو با عقد قراردادی 2 سال و نیمه به تیم النصر پیوست.

«مهد» یک آکادمی ملی است که هدف آن کشف و شکوفایی استعدادهای جوان و نوجوان است. در واقع این یک پروژه ملی است که بازیکنان با استعداد را از سن 6 سالگی در تمامی مناطق و شهرهای عربستان کشف و شکوفا می کند. مهد در لغت به معنای گهواره است و از این نام اینگونه برداشت می شود که سعودی ها در آکادمی خود به دنبال رشد و پرورش کودکان مستعد از سنین پایین هستند.

این مرکز تحت نظارت تخصص فنی و اداری با استفاده از رویکردهای علمی، فناوری‌های نوین و مشارکت های بین المللی با ایجاد یک سیستم ورزشی یکپارچه بلند مدت در مدت 10 سال است تا بازیکنان با استعداد را در یک گهواره آموزشی، پرورش و آموزش دهد.

کریستیانو جونیور در سال های اخیر، سابقه بازی در آکادمی‌های بزرگ فوتبال در قاره اروپا را در کارنامه دارد. او امیدوار است تا راه پدرش را ادامه دهد و در فوتبال تاریخ ساز شود. او در سال‌های 2021 و 2022 در آکادمی منچستر یونایتد عضویت داشت. پیش از آن، از سال 2018 تا 2021 برای تیم رده‌‌های پایه یوونتوس بازی می‌کرد. قبل از سال 2018 نیز او یک دوره در آکادمی رئال مادرید بازی کرد و در 20 مسابقه موفق به زدن 50 گل شد.

کریستیانو جونیور مانند پدرش به فوتبال علاقه زیادی دارد. رونالدو در یکی از مصاحبه‌هایش تایید کرد که می‌خواهد پسرش بازیکنی مانند او شود، با این باور که جونیور توانایی‌هایی دارد که او را به یک ورزشکار موفق تبدیل می‌کند. با وجود سن کم، اما او با ذهنیت برجسته‌اش و عشق همیشگی‌اش به فوتبال در داخل و خارج از کشور، استعدادش را نشان داده است.

انتهای پیام/ 

منبع : ورزش۳

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما