سه جوان با تیر مستقیم نظامیان در کمتر از یک روز جان باختند / کرانه در خون + فیلم و عکس

اقتصاد100: دو جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در جنین به شهادت رسیدند و یک جوان دیگر فلسطینی که 10 روز پیش در این شهر زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحت به شهادت رسید.

سه جوان با تیر مستقیم نظامیان در کمتر از یک روز جان باختند / کرانه در خون + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 3.04M | مدت زمان ویدیو: 00:00:38

به گزارش اقتصاد100: دو جوان فلسطینی به نام‌های «عز الدین حمامرة» ۲۴ ساله و «أمجد خلیلیة» ۲۵ ساله بر اثر تیراندازی نظامیان اشغالگر به خودرو آنها در شهرک «جبع» در جنوب شهر جنین واقع در شمال کرانه باختری اشغالی به شهادت رسیدند.

این خبر در حالی است که یک جوان فلسطینی دیگر به نام «یزن سامر الجعبری» ساکن شهرک «الیامون» در شهر جنین بر اثر شدت جراحت ناشی از اصابت گلوله نظامیان اشغالگر در شهرک «کفر دان» به شهادت رسید.

شهادت سه فلسطینی

بر اساس این گزارش، منابع پزشکی گزارش دادند که این جوان فلسطینی ۱۹ ساله، حدود ۱۰ روز پیش در جریان حمله نظامیان اشغالگر به شهرک «کفر دان» جنین، صبح امروز شنبه به شهادت رسید تا شمار شهدای فلسطینی در جنین در عرض کمتر از ۲۴ ساعت به سه نفر افزایش یابد.

به گفته منابع فلسطینی، پس از شهادت این سه فلسطینی، در جنین عزای عمومی و اعتصاب سراسری اعلام شد و با شهادت آنها، شمار شهدای فلسطینی از ابتدای سال جدید میلادی تا کنون به ۱۲ نفر از جمله سه کودک افزایش یافت.

4393185

شهادت این سه جوان فلسطینی در حالی است که نظامیان رژیم صهیونیستی روز اول ژانویه جاری با همراهی یک دستگاه بلدوزر نظامی به شهرک «کفر دان» یورش بردند و خانه‌های دو شهید فلسطینی به نام‌های «احمد ایمن ابراهیم عابد» و «عبدالرحمن هانی صبحی عابد» را محاصره کردند که منجر به درگیری‌های خشونت آمیز شد و طی آن پنج شهروند بر اثر اصابت گلوله مجروح شدند که مجروحیت دو تن از آنها وخیم گزارش شد. در آن زمان منابع محلی گزارش دادند که در جریان هجوم به این شهرک، نظامیان اشغالگر «ماهر هانی عابد» برادر شهید عبدالرحمن را دستگیر کردند.

گفتنی است که این دو جوان فلسطینی چهاردهم سپتامبر گذشته در نزدیکی مقر ایست بازرسی نظامی «الجلمه» در شمال جنین به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر به شهادت رسیدند و صهیونیست‌ها آنها را به کشتن یک افسر صهیونیست در ایست بازرسی فوق متهم کردند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما