مرگ درداور 2 کودک خارجی در رودخانه لارستان

اقتصاد100: مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی لارستان اعلام کرد: ۲ کودک عصر پنجشنبه در رودخانه بلغان در محدوده این شهرستان غرق شدند و جان باختند و یک کودک نیز مفقود شده است.

مرگ درداور 2 کودک خارجی در رودخانه لارستان

 

 

به گزارش اقتصاد100: صالح بیگلری جمعه در گفت‌وگویی افزود: عصر پنجشنبه ۲۱ دی ماه ۱۴۰۱ مردم ناپدید شدن یک کودک و حادثه غرق شدگی ۲ کودک در رودخانه بلغان را به واحد ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس شهرستان لارستان گزارش دادند.

وی اظهار داشت: در پی این گزارش‌های مردمی، تیم های عملیاتی اورژانس کاریان و سایر ارگان های مربوطه به محل حادثه اعزام شدند و یکی از کودکان غرق شده نیز توسط تیم‌های عملیاتی تحویل کارشناسان اورژانس داده شد.

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی لارستان ادامه داد: کودک غرق شده که حدود پنج سال داشت به اورژانس تحویل داده شد فاقد علائم حیاتی بود.

بیگلری اضافه کرد: پیکر کودک دیگر که توسط مردم کشف شده بود نیز به درمانگاه بلغان تحویل داده شد. این کودک جانباخته هم حدود هفت سال داشت.

وی بیان کرد: در واقع مردم به دنبال کودک گم‌شده‌ای از اهالی روستای بلغان بودند که متوجه غرق شدن ۲ کودک دیگر از اتباع خارجی شدند.

بیگلری ادامه داد: یک کودک ایرانی نیز از اهالی این روستا مفقود شده و هنوز پیدا نشده است‌.

حسین درویشی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس نیز گفت: پس از اعلام این حادثه، نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند، تخلیه آب انجام شده اما به دلیل پیدا نشدن کودک سوم عملیات تجسس هنوز ادامه دارد.

درویشی اضافه کرد: تیم غواص‌ها تا ساعت یک بامداد جمعه در حال جستجو برای یافتن کودک مفقودی بودند و صبح جمعه عملیات جستجو از سر گرفته شد؛ تیم مجهز به سگ تجسس نیز برای یافتن کودک سوم در صحنه حضور دارد.

بلغان مرکز دهستان هرم است و در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شمال شهر لار واقع شده است. لار در فاصله ۳۸۷ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما