استراماچونی بلای جان باشگاه استقلال!

اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال امروز با برگزاری جلسه به حل معضلات مالی پیش روی این باشگاه پرداختند.

استراماچونی بلای جان باشگاه استقلال!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش اقتصاد ۱۰۰، آبان ۱۳۹۹ بود که کمیته وضعیت فیفا باشگاه استقلال را محکوم به پرداخت ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار یورو به استراماچونی  کرد. در آن زمان نرخ یورو ۲۷ هزار تومان بود و طلب استراماچونی معادل ۳۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان می‌شد. حالا کشور دچار نوسانات ارزی شده و باشگاه استقلال هم موظف است طبق نرخ روز طلب استراماچونی را بپردازد. بنابراین، بله آبی‌پوشان چندین میلیارد متضرر شدند!

اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال امروز با برگزاری جلسه به حل معضلات مالی پیش روی این باشگاه پرداختند.

پس از جلسه پرویز مظلومی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران راجع به مشکلات مالی باشگاه استقلال گفت: در حال حاضر بزرگترین معظل ما استراماچونی است. طلب او از باشگاه حدود یک میلیون و ۴۰۰،۵۰۰ هزار دلار است. او با دلار ۲۰ تومن با ما قرارداد بست و حالا دلار ۴۰ تومان شده است! یعنی اگر زودتر بدهی او پرداخت می‌شد ما الان مشکلی نداشتیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است بدهی‌ استراماچونی اقساطی شود گفت: او زحمت کشیده و باید هزینه‌اش را پرداخت کنیم. برای پرداخت بدهی برنامه‌ای در نظر داریم. اقساطی نشده ولی اولویت ما پرداخت بدهی استراماچونی است. انتقال پول برای ما کمی سخت است و باید از راه‌های مختلف وارد عمل شویم. انشالله‌ بدهی‌ها پرداخت خواهد شد.

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما