خارجی انتخاب می‌کنید یا منتظر ایثارگری سرمربیان داخلی باشیم؟

چند روز است که نام کارلوس کیروش به عنوان سرمربی جدید قطر از سوی روزنامه‌هایی مثل الرایه، الشرق، الوطن و خبرگزاری الکاس اعلام می‌شود. با اینکه هنوز توافق کیروش با قطر در هیچ منبع رسمی تایید نشده و این سرمربی پرتغالی تلفن خود را بسته و ایمیل‌های خود را بی‌پاسخ گذاشته اما شواهد نشان می‌دهد که مذاکره کیروش با قطر جدی پیش رفته است.

خارجی انتخاب می‌کنید یا منتظر ایثارگری سرمربیان داخلی باشیم؟

چند روز است که نام کارلوس کیروش به عنوان سرمربی جدید قطر از سوی روزنامه‌هایی مثل الرایه، الشرق، الوطن و خبرگزاری الکاس اعلام می‌شود. با اینکه هنوز توافق کیروش با قطر در هیچ منبع رسمی تایید نشده و این سرمربی پرتغالی تلفن خود را بسته و ایمیل‌های خود را بی‌پاسخ گذاشته اما شواهد نشان می‌دهد که مذاکره کیروش با قطر جدی پیش رفته است.

به گزارش گروه اقتصاد ورزش اقتصاد ۱۰۰، این روزها اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در حال تصمیم‌گیری درباره انتخاب سرمربی داخلی یا خارجی هستند. گزینه‌ی خارجی مطرح شده برای هدایت تیم ملی کارلوس کیروش است که گفته می‌شود این روزها در حال چانه‌زنی با قطر است و احتمال رفتن او از ایران بسیار بالاست اما با این وجود هنوز هم پرونده انتخاب سرمربی خارجی روی میز مدیران فدراسیون فوتبال قرار دارد.

در حال حاضر بحث انتخاب سرمربی داخلی داغ‌تر از خارجی است و طبق شنیده‌ها نام امیر قلعه‌نوعی و فرهاد مجیدی به عنوان گزینه‌های اصلی سرمربی‌گری تیم ملی مطرح است.

همچنین مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال نیز راجع به آخرین وضعیت تصمیم‌گیری سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جمع خبرنگاران گفته که اگر بخواهیم سرمربی داخلی انتخاب کنیم از میان همین دوستان مطرح شده انتخاب می‌کنیم و در شرایط فعلی که داریم هرکدام بیایند، ایثار کرده‌اند.

گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب سرمربی خارجی یا داخلی برای سکان‌داری هدایت تیم ملی همچنان برقرار است اما آنطور که مشخص است به احتمال زیاد کار کارلوس کی‌روش در ایران تمام است و شاید اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گزینه‌ی خارجی دیگری را به غیر از کیروش در نظر دارند که هنوز هم از گزینه‌ی غیر داخلی صحبت می‌کنند.

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما