وعده فروش خودرو ترفندی برای کلاهبرداری

فرمانده انتظامی جهرم از دستگیری فردی که تا کنون اقدام به حدود ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان کرده بود خبر داد.

وعده فروش خودرو ترفندی برای کلاهبرداری

به گزارش اقتصاد 100 به نقل از صد آنلاین ،فرمانده انتظامی جهرم از دستگیری فردی که تا کنون اقدام به حدود ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان کرده بود خبر داد.

سرهنگ خسرو رزمجویی گفت:در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با ایجاد گروه در واتساپ و اینستاگرم با عنوان  پویش حسینی‌ها   با وعده فروش خودرو به صورت نقد و اقساط با سود ۱۰ درصد و تحویل ۵۰ روزه و همچنین وام بدون بهره با ضمانت چک صیادی و طلا از آن‌ها کلاهبرداری کرده است بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: شکات پرونده نیز فریب خورده و مبلغ درخواستی را علیرغم هشدار پلیس در خصوص سایت‌های تبلیغی مبنی بر عدم واریز وجه تا قبل از تحویل کالا یا خدمات، به حساب آن فرد شیاد واریز و یا طلا‌های خود را جهت ضمانت تحویل وی داده‌اند.

فرمانده انتظامی جهرم  افزود: کارآگاهان با بررسی‌‎های تخصصی و فنی موفق شدند متهم را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی وی را در مخفیگاهش در بخش  کردیان  این شهرستان دستگیر کنند.

سرهنگ  رزمجویی  با بیان اینکه متهم تا کنون به ۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری از ۱۴ شهروند اقرار کرد، گفت: افرادی که به این صورت از آن‌ها در شهرستان جهرم کلاهبرداری شده است جهت تشکیل پرونده به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما