اختصاصی اقتصاد 100/عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

نماینده مجلس: از دست دولت خسته شده ایم

اقتصاد 100-عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس تاکید کرد: وقتی شیر خشک علاوه بر گرانی در بازار کم یاب است و مشکل بازار سیاه دارد چطور می توانیم قانون جوانی جمعیت را تبلیغ کنیم.

 نماینده مجلس: از دست دولت خسته شده ایم

دکتر یحیی ابراهیمی نماینده سلسله و دلفان، افزایش قیمت دارو و شیر خشک را خلاف مصوبات مجلس دانست و گفت:بر اساس قوانین بالا دستی ،هزینه درمان کمتر از 30 درصد سهم بیمار،و بیش از 70 در صد بر عهده دولت است که متاسفانه در بخش دارو وشیر خشک نه تنها قانون اجرا نمی شود بلکه گوش شنوایی وجود ندارد.

وی افزود: بارها در کمیسیون بهداشت تذکر دادیم ، حتی با وزیر جلسه داشتیم اما می آیند و می گویند همه چیز خوب است ولی وقتی در جامعه نگاه می کنیم چنین چیزی دیده نمی شود.

عضو کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس تصریح کرد: براساس قانون، جوانی جمعیت و فرزند دار شدن را تبلیغ می کنیم اما زیر ساخت ها را فراهم نمی کنیم،می گوییم 4 فرزند داشته باشید زمین ومسکن می دهیم اما در عمل اتفاقی نمی افتد.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه بانک مرکزی ،سازمان برنامه و بودجه وغذا و دارو باید پاسخگو مردم باشند گفت:اینها گوش شنوایی ندارند،نمی شود ارز و تسهیلات در اختیار تولید کننده نگذاریم وبگوییم قیمت ها را افزایش ندهید، وقتی همکاری از سوی سازمان برنامه و مجموعه بانک مرکزی اتفاق نیفتد راهی جز افزایش قیمت نیست.

نماینده دوره یازدهم افزود:وزیر بهداشت باید در مقابل ملت ودولت پاسخگو باشد چرا تقصر را به گردن هم می اندازند! مگر همه در مجموعه دولت نیستند !نمایندگان از دست این ها خسته شده اند چون بعد از بارها جلسه درکمیسیون بهداشت هیچ خروجی برای مردم وجود ندارد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما