اعدام سه متجاوز به عنف در کرمان + جزییات

اقتصاد ۱۰۰- رئیس کل دادگستری استان کرمان: حکم اعدام ۳ متجاوز به عنف و اکراه از سوی شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان کرمان صادر شد. پس از شکایت‌های واصله در مورد تعرض افرادی ناشناس به نوامیس مردم در ابتدای سال جاری در محور هفت باغ کرمان، موضوع در دستور کار ویژه دستگاه قضایی و نهاد‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی قرار گرفت.

اعدام سه متجاوز به عنف در کرمان + جزییات

پس از انجام یکسری اقدامات منسجم اطلاعاتی و پلیسی، محل اختفای اعضای این باند در شهر کرمان و یکی از شهرستان‌های مجاور کرمان شناسایی شد و در یک عملیات همزمان تمام عوامل این اقدام غیر انسانی با همکاری پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شدند. 

اعضای این باند پس از اینکه سوژه‌های خود را که عمدتا افراد و زوج‌های جوان بودند در اماکن خلوت در محور هفت باغ حدفاصل کرمان تا ماهان شناسایی می‌کردند.

این افراد با یک دستگاه خودرو ۴۰۵ جلوی خودروی شکات پرونده را متوقف کرده و با معرفی خود به عنوان مامور و با تهدید اقدام به آدم ربایی، تعرض، تجاوز به عنف و در نهایت سرقت طلا و اشیای گران قیمت می‌کردند. 

دادگاه پرونده را بر اساس شواهد و قراین، شکایت شاکیان، اعتراف متهمان و سایر موارد مورد بررسی قرار داد و در نهایت برای ۳ متجاوز به عنف حکم اعدام صادر شده است. احکام بعد از تایید در دیوان عالی کشور بلافاصله اجرا خواهد شد.

منبع: ایرنا

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما