وام بدون ضامن از این بانک بگیرید/ 100 میلیون تومان برای متقاضیان

وام بدون ضامن و تسهیلات خرید کالا دو نوع تسهیلاتی است که پست بانک به مشتریان خود در سطح شهر و روستا پرداخت می‌کند.

وام بدون ضامن از این بانک بگیرید/ 100 میلیون تومان برای متقاضیان

به گزارش خبرنگار حوزه بانک خبرگزاری اقتصاد 100، پست بانک یازدهمین بانک دولتی است که از سال 1375 فعالیت خود را شروع کرد. وظیفه این بانک گسترش خدمات پولی و مالی در شهرها، روستاها، کمک به کاش مسافرت‌های شهری و روستایی و هزینه‌های مربوط و توسعه خدمات مالی خرد با مشارکت دفاتر خدمات بانکی شهری و روستایی منتخب است.

وام بدون ضامن

براساس مصوبه وزارت اقتصاد در پرداخت تسهیلات خرد پست بانک نیز تسهیلات خرد به مشتریان خود می‌پردازد. چنانچه افراد حقوق و مستمری بگیر پست بانک باشند می‌توانند تا سقف 100 میلیون تومان وام بدون ضامن دریافت کنند.

البته پرداخت این وام منوط به این است که در اعتبارسنجی رتبه A، B یا C را کسب کنند.

سود این وام 18 درصد و مدت زمان بازپرداخت در وام‌های 100 میلیون تومانی 48 ماه و تسهیلات 50 میلیونی 36 ماه است.

اقساط وام 2 میلیون و 937 هزار تومان تعیین شده است.

وام خرید کالا

تسهیلات خرید کالا همان خرید کالا ایرانی از فروشگاه‌های طرف قرارداد است که در بسیاری از بانک‌های کشور ارائه می‌شود، با این تفاوت که سقف این تسهیلات افزایش یافته است. متقاضی دریافت وام خرید کالا از پست بانک باید حساب سپرده قرض الحسنه افتتاح کند.

برای بازپرداخت ۳۶ ماه سقف این تسهیلات ۵۰ میلیون تومان،‌ برای بازپرداخت ۴۸ ماه سقف وام ۱۰۰ میلیون تومان و برای بازپرداخت ۶۰ ماه سقف وام ۲۰۰ میلیون تومان است.

قسط وام 200 میلیونی با بازپرداخت 60 ماه ماهیانه پنج میلیون و 78 هزار تومان، وام 100 میلیونی و بازپرداخت 48 ماه 2 میلیون و 937 هزار تومان و وام 50 میلیونی با بازپرداخت 36 ماه نیز یک میلیون و 807 هزار تومان است.

برای دریافت این وام سه ضامن رسمی نیاز است و 10 درصد وام نزد بانک تا زمان تسویه کامل مسدود خواهد بود. در این طرح دریافت کننده وام فقط موظف به خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با پست بانک است و دیگر شرط دریافت وام خرید از پست بانک است که متقاضی بدهی به بانک یا چک برگشتی نداشته باشد.

سود وام 200 میلیونی در مجموع 10 میلیون و 472 هزار تومان، وام 100 میلیونی نیز 40 میلیون و 999 هزار تومان و وام 50 میلیون تومانی 15 میلیون و 74 هزار تومان تعیین شده است.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با تخصیص سهمیه بنزین به همه شهروندان بجای تخصیص به هر خودرو موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما