متناسب‌سازی در صندوق آینده‌ساز 5 درصد بیشتر از سایر صندوق‌ها

اقتصاد 100 - بازنشستگان صندوق آینده‌ساز ۵ درصد بیشتر از بازنشستگان سایر صندوق‌ها از بابت متناسب‌سازی دریافت خواهند کرد.

متناسب‌سازی در صندوق آینده‌ساز 5 درصد بیشتر از سایر صندوق‌ها

روابط‌عمومی صندوق آینده‌ساز در سایت خود اعلام کرده در خصوص آن دسته از مستمری‌بگیرانی که در سال ۱۴۰۰، تنها ۷۵ درصد افت مستمری آنان نسبت به حداقل مستمری زمان برقراری جبران شده بود؛ الباقی ۲۵ درصد مذکور  نیز از تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ محاسبه و پس از اعمال ضریب افزایش در سال ۱۴۰۲، از ابتدای سال جاری قابل محاسبه و پرداخت می‌باشد. بر این اساس تمام کسانی که در فروردین ۱۴۰۰ متناسب‌سازی مذکور را دریافت نموده‌اند در این دوره نیز این مصوبه برای آن‌ها اجرایی خواهد شد و مقرر گردیده ما‌به‌التفاوت مذکور با حقوق مرداد بازنشستگان محاسبه و پرداخت ‌گردد.

همچنین وعده افزایش‌های بیشتر به بازنشستگان آینده‌ساز از طرف وزیر‌کار در جلسات بعدی هیات‌امناء صندوق حمایت و بازنشستگی آینده‌ساز به مجید نوعی، مدیرعامل صندوق داده شده است.

در اطلاعیه کانون بازنشستگان آینده‌ساز نیز این افزایش تائید و اعلام شده است که از تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۸ این افزایش اعمال خواهد شد که رقم مذکور مشمول ۲۰ درصد افزایش سال ۱۴۰۲ نیز می‌باشد، در حالی که افزایش ما‌به‌التفاوت سایر صندوق‌ها از تاریخ اول فروردین ۱۴۰۲ اعمال خواهد شد.

با این حساب بازنشستگان صندوق آینده‌ساز ۵ درصد بیشتر از سایر صندوق‌ها دریافت خواهند کرد. امید است وزیر محترم کار نسبت به رفع تبعیض و جاری کردن ۵ درصد در سایر صندوق‌ها به خصوص صندوق تامین‌اجتماعی که از تعداد کثیری بازنشسته برخوردار است نیز اقدامات لازم را به عمل آورد.

منبع : انصاف نیوز

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما