فرصت یک ماهه به واحد‌های تولیدی بابت پرداخت بدهی برق

دادستان تهران از چهار واحد صنعتی بخش نصیرآباد بازدید و از نزدیک با مدیران و صنعتگران این مجموعه‌های صنعتی گفتگو کرد و گفت: تدابیری اتخاذ شد تا برای جلوگیری از توقف فعالیت واحد‌های تولیدی و پرداخت بدهی این مجموعه‌ها به شرکت برق، مهلت یک ماهه داده شود.

فرصت یک ماهه به واحد‌های تولیدی بابت پرداخت بدهی برق
به گزارش اقتصاد100،  علی صالحی با بیان این‌که پس از بازدید از چهار واحد صنعتی بخش نصیرآباد، جلسه‌ای برگزار شد و صنعتگران مشکلات خود را مطرح کردند، گفت:قطعی برق یکی از مشکلات این واحد‌ها است که در صورت ادامه آسیب زیادی به قطعات صنعتی خواهد زد و در این جلسه مقرر شد برای این کار برنامه ریزی شود.

دادستان تهران تصریح کرد: مقرر شد اراضی واگذار شده از سوی مسکن و شهرسازی به شرکت شهرک‌های صنعتی در قالب تهاتر، انجام و در خصوص اراضی مورد اختلاف، کارشناس مورد وثوق طرفین، جانمایی و محل استقرار را مشخص و حل اختلاف کند.

وی افزود: در این جلسه تاکید شد تا با تبیین و تشریح دقیق اراضی که اختلاف در مالکیت آن‌ها در شورای عالی ثبت مطرح است از ناحیه این دادستانی با  سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مکاتبه و در فرایند رسیدگی تسریع شود.

صالحی ادامه داد: در ادامه مقرر شد تا برای مدیریت مصرف برق، زمان تعیین شده مورد توافق شرکت شهرک‌ها و اداره برق، همچنان ادامه یابد و در این برنامه ریزی خللی صورت نگیرد.

دادستان تهران با تأکید بر حمایت حداکثری از تحقق شعار سال و اجرای منویات مقام معظم رهبری، گفت: تدابیری اتخاذ شد تا برای جلوگیری از توقف فعالیت واحد‌های تولیدی و پرداخت بدهی این مجموعه‌ها به شرکت برق، مهلت یک ماهه داده شود.

وی افزود: جهت تامین آب مورد نیاز شرکت‌های تولیدی، از دو حلقه چاه موجود این شهرک صنعتی از طریق «کف شکنی» چاه اقدام و در صورت حل نشدن مشکل، از طریق جابجایی چاه برای برقراری حقابه گام‌های دیگری برداشته شود.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما