هدیه کمیاب رونالدو به جورجینا عربستانی ها را شوکه کرد + فیلم

اقتصاد 100-جورجینا رودریگرز مدل مشهور آرژانتینی در ادامه رفتارهای جنجالی اش در فضای مجازی این بار از کلکسیون چند میلیون دلاری جواهرات لوکس اش رونمایی کرده است.

هدیه کمیاب رونالدو به جورجینا عربستانی ها را شوکه کرد + فیلم
حجم ویدیو: 1.24M | مدت زمان ویدیو: 00:00:10

با تمامی انتقاد های رسانه های مطرح دنیا و کاربران شبکه های اجتماعی، دیگر دنبال کنندگان جورجینا به رفتارهای جنجال برانگیز او برای خودنمایی در صفحه شخصی اش عادت کرده اند.

هر چند طرفداران زوج مشهور رونالدو و جورجینا معتقدند او یکی از مطرح ترین اینفلوئنسرهای دنیا است و حق دارد با توجه به سبک لاکچری زندگی اش مانند ستاره های معروف هالیوود رفتار کند.

اما از سویی دیگر همچنان گروه گسترده ای از کاربران عربستانی‌ نامزد خبرساز رونالدو را بابت فعالیت های افراطی و زننده اش در فضای مجازی مورد انتقاد شدید قرار می دهند.

در همین خصوص و با توجه به این حواشی اکنون مادر فرزندان کریستیانو رونالدو در اقدامی غافلگیر کننده با انتشار ویدئویی از کلکسیون جواهرات تازه اش رونمایی کرده است.

هدیه کمیاب رونالدو به جورجینا عربستانی ها را شوکه کرد

به گزارش وقت صبح، اغلب طرفداران جورجینا نامزد آرژانتینی کریستیانو رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان میدانند او که علاقه ویژه ای به تجملات و استفاده از جواهرات گرانقیمت دارد.

اما در چند ماه گذشته رفتار های افراطی این مدل مشهور در فضای مجازی سبب شده که حتی دنبال کنندگان اش در اینستاگرام هم او را متهم به خودنمایی و جلب توجه کنند.

هر چند به نظر می رسد انتقاد مخاطبان مجازی و‌ رسانه های اجتماعی از عملکرد جورجینا در شبکه های اجتماعی نتیجه معکوس داده است.

چرا که شریک زندگی رونالدو در تازه ترین فعالیت اش در این حوزه با انتشار یک ویدئوی پر سر و صدا از جواهر تازه فوق لاکچری اش رونمایی کرده است.

جورجینای ۲۸ ساله در این فیلم با نمایش انگشتر الماس نشان اش بار دیگر زندگی لوکس اش را به رخ کاربران و عربستانی ها کشیده است.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما