نظرات امام جمعه مشهد درباره قیمت دلار و سفرهای خارجی

امام جمعه مشهد گفت: دشمن با پایین آوردن ارزش پول ملی از طریق توطئه‌های ریز و درشت در کشورهای همسایه، در مسیری که بانک مرکزی در پیش گرفته، مانع ایجاد می کند.

نظرات امام جمعه مشهد درباره قیمت دلار و سفرهای خارجی

به گزارش اقتصاد100 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی امام جمعه مشهد، سید احمد علم الهدی افزود: امروز روزی است که دشمن با دو اسلحه وارد میدان شده تا نظام و انقلاب را به سقوط بکشاند؛ یکی با ترویج بی‌حجابی، بی‌بندوباری و لاابالی‌گری و دیگری با پایین آوردن ارزش پول ملی تا از طریق توطئه‌های ریز و درشت در کشورهای همسایه، در مسیری که بانک مرکزی در پیش گرفته، مانع ایجاد کند.

علم‌الهدی خاطرنشان کرد:  اکنون که دولت برای تجارت یا سفر خارجی، به هر اندازه که مردم بخواهند ارز نیمایی در اختیارشان قرار می‌دهد، هرکس فراتر از نیاز برای سفر خارجی یا تجارت، تلاش کند که از طریق خرید دلار، مال‌اندوزی کند و به سود برسد، در مسیر کاهش ارزش پول ملی حرکت کرده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اضافه کرد: وجدان انقلابی شما گواهی می‌دهد که نباید به قیمت ساقط کردن ارزش پول ملی، افراد ثروت‌اندوزی کنند، اینجا جایی است که باید بایستیم و مقاومت کنیم تا همچون توطئه‌های قبلی دشمن، این توطئه هم نقش بر آب شود.

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما