پیش بینی بورس شنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲

اقتصاد 100- در این گزارش به بیان وضعیت بورس در هفته آخر دی ماه ۱۴۰۲ و روند سقوط آن و همچنین پیش بینی بورس روز شنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ براساس وضعیت بورس در این هفته پرداخته شده است.

پیش بینی بورس شنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲
در نخستین روز هفته آخر دی ماه ۱۴۰۲: در پایان معاملات روز شنبه ۲۳ دی ماه شاخص کل بورس با ۹ هزار و ۵۵۲ واحد رشد، به ۲ میلیون و ۱۸۰ هزار و ۵۱۶ واحد رسید. و همچنین شاخص هم وزن ۹۲۲ واحد صعود کرد و به ۷۶۴ هزار و ۱۳۴ واحد رسید.
در این روز نمادهای فملی، فولاد، پارسان، شپنا، شبندر و خودرو بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.
روز شنبه شاخص فرابورس هم در پایان معاملات با ۶۲ واحد رشد به ۲۶ هزار و ۳۳۷ واحد رسید.
 
در این روز نمادهای هرمز، وهور، شگویا، حگهر، بپاس و شپاس بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس گذاشتند.
روز دوم بورسی هفته آخر دی ماه ۱۴۰۲: در پایان معاملات روز یکشنبه ۲۴ دی ماه شاخص کل بورس با ۱۶ هزار و ۷۶۱ واحد رشد، به ۲ میلیون و ۱۹۷ هزار و ۲۹۵ واحد رسید. و همچنین شاخص هم وزن ۳ هزار و ۸۴۰ واحد رشد پیدا کرد و به ۷۶۷ هزار و ۹۸۶ واحد رسید.
در روز یکشنبه نمادهای پارس، فارس، وغدیر، شپنا، حکشتی، فولاد و شبندر بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس گذاشتند و همگی موجب صعود شاخص شدند.
در این روز در پایان معاملات شاخص کل فرابورس با ۲۵۲ واحد افزایش به ۲۶ هزار و ۵۸۹ واحد رسید.
روز ۲۴ دی ماه ۱۴۰۲ نمادهای آریا، شگویا، هرمز، زاگرس، وهور، ارفع و مادیرا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس گذاشتند و همگی به افزایش این شاخص کمک کردند.
روز سوم بورسی هفته آخر دی ماه ۱۴۰۲: در پایان معاملات روز دوشنبه ۲۵ دی ماه، شاخص کل بورس تهران با ۲ هزار و ۲۹۱ واحد ریزش، به ۲ میلیون و ۱۹۴ هزار و ۹۹۸ واحد رسید. و همچنین شاخص هم وزن یک هزار و ۵۳۵ واحد سقوط کرد و به ۷۶۶ هزار و ۴۴۷ واحد رسید.
روز دوشنبه نمادهای وامید، کگل و حکشتی بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای شبندر، شپنا و خودرو بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.
در این روز شاخص فرابورس در پایان معاملات با ۸۰ واحد افت به ۲۶ هزار و ۵۰۹ واحد رسید.
روز دوشنبه نمادهای آریا و هرمز بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای فصبا، مادیرا و فزر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.
روز چهارم بورسی هفته آخر دی ماه ۱۴۰۲:
در پایان معاملات روز سه شنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۲ شاخص کل بورس تهران با ۸ هزار و ۳۰ واحد ریزش، به ۲ میلیون و ۱۸۶ هزار و ۹۶۹ واحد رسید. و همچنین شاخص هم وزن ۴ هزار و ۸۰۰ واحد سقوط کرد و به ۷۶۱ هزار و ۶۵۱ واحد رسید.
در این روز نمادهای وامید و جم بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای فولاد، فملی و خودرو بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.
روز سه شنبه در پایان معاملات شاخص کل فرابورس با ۱۷۷ واحد ریزش به ۲۶ هزار و ۳۳۲ واحد رسید.
در این روز نمادهای فصبا، آریا و وسپهر بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.
روز پنجم بورسی هفته آخر دی ماه ۱۴۰۲: در پایان معاملات روز چهارشنبه ۲۷ دی ماه شاخص کل بورس با ۹۹۰ واحد ریزش، به ۲ میلیون و ۱۸۵ هزار و ۹۷۹ واحد رسید. و همچنین شاخص هم وزن برعکس شاخص کل با ۶۹۸ واحد رشد به ۷۶۲ هزار و ۳۳۹ واحد رسید.
نمادهای وامید و سدشت بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای فولاد، فملی و حکشتی بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.
روز چهارشنبه شاخص فرابورس در پایان معاملات با ۳۷ واحد سقوط به ۲۶ هزار و ۲۹۴ واحد رسید.
در آخرین روز بورسی این هفته نمادهای زاگرس، سرچشمه و بساما بیشترین تاثیر مثبت و فصبا، آریا و بپاس بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

پیش بینی بورس روز شنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲

در این هفته نمادهای فملی، فولاد، پارسان، شپنا، شبندر، خودرو، پارس، فارس، وغدیر، حکشتی، وامید، کگل، جم و سدشت بالاترین تاثیر مثبت بر شاخص کل بورس و نمادهای اخابر، میدکو، همراه، کچاد خودرو، کگل و اخابر بیشترین تاثیر منفی را بر این شاخص گذاشتند. 

بورس شنبه ۳۰ دی ماه ۱۴۰۲ گرد و خاک به پا می کند

همچنین نمادهای هرمز، وهور، شگویا، حگهر، بپاس، شپاس، آریا، زاگرس، ارفع و مادیرا، فصبا و وسپهر بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

با توجه به اینکه شاخص کل بورس در آخرین روز بورسی این هفته یعنی روز چهارشنبه ۲۷ دی ماه با ۹۹۰ واحد ریزش، به ۲ میلیون و ۱۸۵ هزار و ۹۷۹ واحد رسید. و همچنین شاخص هم وزن برعکس شاخص کل با ۶۹۸ واحد رشد به ۷۶۲ هزار و ۳۳۹ واحد رسید.

بنابر این احتمال رشد اندک بورس روز شنبه وجود دارد، البته باید منتظر بمانیم و دید که بورس کدام روند را در پیش می گیرد. آیا بورس هفته اول بهمن ماه را سبزپوش آغاز می کند یا خیر؟ 

همانطور که می دانیم بورس بیشتر اوقات رفتار دوگانه ای دارد و احتمال اینکه در اوایل هفته اول بهمن ماه ۱۴۰۲ شاخص کل بورس نیز سقوط کند، وجود دارد و اخبار متفاوت می تواند بر این شاخص تاثیر بگذارد.

بورس شنبه چه می شود؟ بورس شنبه به سمت صعود می رود یا سقوط؟ 

آیا بورس هفته اول بهمن ماه سبزپوش می شود؟  

منبع:صفحه اقتصاد

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما