خبر خوش شهرداری برای مستاجران تهرانی! / در این مناطق صاحب خانه می شوید!

اقتصاد 100- مدیریت شهری در دوره ششم برای حمایت از افراد نیازمند و اقشار ضعیف در قالب طرح نهضت مسکن سازی، اقدام به ساخت واحدهای مسکونی کرده است.

خبر خوش شهرداری برای مستاجران تهرانی! / در این مناطق صاحب خانه می شوید!

به گفته سید مهد هدایت سالانه قرار است ۱۸۰ واحد در مناطق جنوبی تهران ساخته شود. او در تشریح ساخت این واحدها گفت: «اکنون بخشی از واحدهای مسکونی استطاعت پذیر در مجتمع مسکونی آرام منطقه ۱۸، برخی در باغ آذری منطقه ۱۶ و تعدادی هم در محدوده کوره های آجرپزی در منطقه ۱۹ در حال ساخت هستند و تعداد از آنها سال آینده آماده واگذاری می شود.»

به گفته مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران اکنون عملیات اجرایی ۵۰۰ واحد مسکونی در تهران شروع شده و همچنین ۲۱۷ هزار واحد مسکونی جدید نیز در مرحله صدور پروانه قرار دارد.

استفاده از ظرفیت های شهرداری برای مسکن سازی

در قرارگاه مسکن سازی، شهرداری تهران با همکاری بنیاد مستضعفان و وزارت راه و شهرسازی متعهد شده سالانه ۱۸۰ هزار واحد مسکونی بسازد. هدایت با تاکید به این موضوع گفت: «شهر تهران بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ هکتار بافت فرسوده دارد و باید از این ظرفیت برای تولید مسکن استقاده کنیم.

ظرفیت مهم دیگری که در مناطق وجود دارد طرح‌هایی است که نیمه‌تمام رها شده و بطور عمده متعلق به تعاونی‌ها هستند. شهرداران مناطق باید این طرح‌ها را شناسایی کنند و در ادامه عوامل توقف آنها را بررسی کرده و برای حل و فصل موانع ادامه طرح از تمام ظرفیت خود استفاده کنند تا این واحدهای مسکونی نیز در چرخه بهره ‌برداری قرار گیرند.»

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما