بازار لاستیک دی ماه به آرامش می رسد

اقتصاد 100- دبیر انجمن وارد کنندگان لاستیک گفت: با توجه به این که دولت تعرفه قیمت ها را پایین آورده تا وارد کننده ها بتوانند نیاز بازار به لاستیک را تامین کنند، باید گفت این موضوع دوماه زمان می‌برد که امیدواریم با نتیجه حاصل شده از آن، تا اواخر دی ماه اوضاع بازار تایر بهتر شود.

بازار لاستیک دی ماه به آرامش می رسد

افزایش قیمت لاستیک مرتبط با عرضه و تقاضا است وقتی این دو مولفه متقارن نباشد فراز و فرود در بازار شکل میگیرد.

دبیر انجمن وارد کنندگان لاستیک در رابطه با اینکه چه زمانی بازار تایر به ثبات قیمتی میرسد افزود:‌ در حال حاضر افزایش قیمت تایر مربوط به میزان نیازمصرف کننده به این محصول است که تولید کننده نتوانسته آن را کنترل کند.

وی ادامه داد: با توجه به این که دولت تعرفه قیمت ها را پایین آورده تا وارد کننده ها بتوانند نیاز بازار به لاستیک را تامین کنند، باید گفت این موضوع دوماه زمان میبرد که امیدواریم با نتیجه حاصل شده از آن، تا اواخر دی ماه اوضاع بازار تایر بهتر شود.

دبیر انجمن وارد کنندگان لاستیک به اخبار مبتنی بر توقف فروش اینترنتی لاستیک و تاثیر آن بر نوسانات قیمتی اشاره کرد و افزود: با توجه باینکه هنوز در رابطه با توقف فروش اینترنتی لاستیک تصمیم قطعی گرفته نشده است، باید گفت نسبت به اختلالات اینترنتی و قطعی سامانه این اتفاق مثبتی برای صنعت تایر است.

منبع:صدای بورس

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما