ولخرجی سایپا این بار دامن شاهین را گرفت ! + جزئیات

اقتصاد 100- گروه خودروسازی سایپا شرایط فروش خودرو ویژه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح عادی را در طرح سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی اعلام کرد.

ولخرجی سایپا این بار دامن شاهین را گرفت ! + جزئیات

در این طرح متقاضیان حائز شرایطی که در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های داخلی در خرداد ماه سال جاری نسبت به ثبت نام اولیه خودرو شاهین اقدام کرده‌اند و اولویت آن‌ها پاییز و زمستان ۱۴۰۲ تعیین و یکم آذرماه پیامک به آن‌ها ارسال شده، امکان واریز وجه خودرو و ثبت‌نام را دارند.

فروش فوق العاده سایپا ویژه آذر ۱۴۰۲ با تحویل فوری + جزئیات و لینک ثبت نام (۲ آذر ۱۴۰۲)

ثبت‌نام منتخبان طرح عادی

همچنین پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی این سامانه در خرداد سال جاری نسبت به ثبت نام اولیه خودرو کوییک GX اقدام کرده و اولویت آن‌ها تابستان ۱۴۰۳ تعیین و در تاریخ یکم آذرماه پیامک برایشان ارسال شده است، امکان واریز وجه خودرو و ثبت‌نام را دارند.

فروش فوق العاده سایپا ویژه آذر ۱۴۰۲ با تحویل فوری + جزئیات و لینک ثبت نام (۲ آذر ۱۴۰۲)

اعلام جزئیات طرح دیگری از فروش خودرو‌های گروه سایپا

همچنین طبق اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی این سامانه در خرداد امسال نسبت به ثبت نام اولیه خودرو شاهین اقدام کرده و اولویت آن‌ها پاییز و زمستان ۱۴۰۲ و پاییز ۱۴۰۳ تعیین و در تاریخ یکم آذرماه پیامک به آن‌ها ارسال شده، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام را مطابق شرایط زیر دارند.

فروش فوق العاده سایپا ویژه آذر ۱۴۰۲ با تحویل فوری + جزئیات و لینک ثبت نام (۲ آذر ۱۴۰۲)

شرایط اختصاصی ثبت نام

متقاضیان حائز شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی به آدرس www.saipa.iranecar.com و ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری نسبت به واریز وجه و ثبت‌نام اقدام کنند.

متقاضیانی که پیش از این نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده‌اند، نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت‌نام ندارند.

شرایط عمومی ثبت‌نام

- محدودیت کدملی برای ثبت‌نام‌ها اعمال خواهد شد. (هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت‌نام یک دستگاه خودرو است).

- حداقل سن متقاضیان خرید خودرو ۱۸ سال و ملزم به ارائه گواهینامه خودرو حداقل پایه سوم هستند.

- امکان ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی (نصب بر روی خودرو) میسر نیست.

- امکان صلح (خرید انصرافی) و انتقال خودرو به صورت وکالتی وجود ندارد.

- ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نیست.

- متقاضی طی ۴۸ ماه گذشته نزد شرکت‌های سایپا و ایران خودرو و طی ۲۴ ماه گذشته از سایر خودروسازان ثبت نام و صدور فاکتور خودرو نداشته باشد.

- شماره تلفن همراه اعلام شده باید متعلق به شخص متقاضی باشد.

منبع:شهرآرانیوز

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما