سامانه یکپارچه شرایط فروش 4 محصول پرفروش داخلی سایپا را اعلام کرد!

اقتصاد 100- شرکت سایپا شرایط فروش کوییک S ، کوییک R ، ساینا S و شاهین اتوماتیک را ویژه منتخبین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی را اعلام کرد.

سامانه یکپارچه شرایط فروش 4 محصول پرفروش داخلی سایپا را اعلام کرد!

شرایط فروش سایپا

متقاضیان می توانند از روز شنبه ۲۰ آبان ماه با مراجعه به سایت فروش شرکت سایپا به آدرس saipacorp.com نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.

آرشیو شرایط فروش سایپا

شرایط فروش سایپا – آبان ۱۴۰۲

متقاضیان می توانند از روز سه شنبه ۱۶ آبان ماه با مراجعه به سایت فروش شرکت سایپا به آدرس saipacorp.com نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.

کوییک S – طرح عادی و جوانی جمعیت آبان ۱۴۰۲

متقاضیانی که در خرداد ماه ۱۴۰۲نسبت به انتخاب خودروی کوییک S اقدام نموده و اولویت ایشان زمستان ۱۴۰۲ همچنین بهار، تابستان و پاییز ۱۴۰۳ تایید و در تاریخ  14 آبان پیامک به ایشان ارسال گردیده امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط فوق را دارا می باشند. متقاضیان می توانند از روز سه شنبه ۹ آبان ماه با مراجعه به سایت فروش شرکت سایپا به آدرس saipa.iranecar.com نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.

ساینا S استاندارد – طرح عادی و جوانی جمعیت آبان ۱۴۰۲

متقاضیانی که در خرداد ماه ۱۴۰۲نسبت به انتخاب خودروی ساینا S اقدام نموده و اولویت ایشان زمستان ۱۴۰۲ همچنین بهار، تابستان و پاییز ۱۴۰۳ تایید و در تاریخ  14 آبان پیامک به ایشان ارسال گردیده امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط فوق را دارا می باشند. متقاضیان می توانند از روز سه شنبه ۹ آبان ماه با مراجعه به سایت فروش شرکت سایپا به آدرس saipa.iranecar.com نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.

کوییک S – آبان ۱۴۰۲

متقاضیانی که در خرداد ماه ۱۴۰۲نسبت به انتخاب خودروی کوییک S اقدام نموده و اولویت ایشان تابستان، پاییز و زمستان سال ۱۴۰۲ تایید و در تاریخ  9 آبان پیامک به ایشان ارسال گردیده امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط فوق را دارا می باشند. متقاضیان می توانند از روز سه شنبه ۹ آبان ماه با مراجعه به سایت فروش شرکت سایپا به آدرس saipa.iranecar.com نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.

ساینا S استاندارد – طرح عادی – آبان ۱۴۰۲

متقاضیانی که در خرداد ماه ۱۴۰۲نسبت به انتخاب خودروی ساینا اقدام نموده و اولویت ایشان تابستان سال ۱۴۰۲ تایید و در تاریخ  7 آبان پیامک به ایشان ارسال گردیده امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط فوق را دارا می باشند. متقاضیان می توانند از روز دوشنبه ۸ آبان ماه با مراجعه به سایت فروش شرکت سایپا به آدرس saipa.iranecar.com نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.

کوییک R تیپ S – آبان ۱۴۰۲

متقاضیانی که در خرداد ماه ۱۴۰۲نسبت به انتخاب خودروی کوییک R اقدام نموده و اولویت ایشان پاییز و زمستان سال ۱۴۰۲ تایید و در تاریخ  3 آبان پیامک به ایشان ارسال گردیده امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط فوق را دارا می باشند. متقاضیان می توانند از روز چهارشنبه ۳ آبان ماه با مراجعه به سایت فروش شرکت سایپا به آدرس saipa.iranecar.com نسبت به ثبت نام و واریز وجه اقدام نمایند.

منبع:آخرین خودرو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما