ایران خودرو آتش به مالش زد / پیش فروش سوگلی ایران خودرو بدون نیاز به قرعه کشی!

اقتصاد 100-ایران خودرو دیزل از عرضه محصول جدید خود به صورت پیش فروش خبر داد. پیکاپ فوتون دیزلی با گیربکس دستی و همچنین پیکاپ فوتون بنزینی با گیربکس اتوماتیک در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

ایران خودرو آتش به مالش زد / پیش فروش سوگلی ایران خودرو بدون نیاز به قرعه کشی!

پیش فروش ایران خودرو  یک فرایند است که در آن شرکت ایران خودرو خودروهای جدید را به مشتریان عرضه می‌کند قبل از آنکه خودروها به بازار عمومی عرضه شوند. پیش فروش ایران خودرو برای مشتریان علاقه‌مند به خرید خودروهای جدید، یک فرصت مناسب برای خرید قبل از افزایش قیمت و یا دریافت تسهیلات و تخفیفات ویژه فراهم می‌کند.یکی از محصولات معروف در حوزه پیش فروش ایران خودرو، خودروی سدان مدل "سمند" است.  از جمله خودروهای سواری مانند "پژو 405"، "دنا"، "تیبا" و "دوازده سوپر". همچنین، خودروهای وانت و اس‌ی‌وی نیز در فهرست پیش فروش ایران خودرو قرار می‌گیرند.برای شرکت در پیش فروش ایران خودرو، مشتریان معمولاً باید از طریق نمایندگان رسمی یا دفاتر فروش ایران خودرو در سراسر کشور ثبت نام کنند.

  ایران خودرو دیزل از عرضه محصول جدید خود به صورت پیش فروش خبر داد. پیکاپ فوتون دیزلی با گیربکس دستی و همچنین پیکاپ فوتون بنزینی با گیربکس اتوماتیک در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

 ایران خودرو دیزل قصد دارد طی یک هفته آینده برخی از محصولات خود از جمله پیکاپ فوتون دیزلی و همچنین پیکاپ فوتون بنزینی با گیربکس اتوماتیک را بفروش برساند.

 

این طرح ها به صورت پیش فروش انجام می شوند. در کنار دو مدل پیکاپ، کشنده فوتون 430 و همچنین ون وانا نیز از دیگر محصولاتی است که مدیران ایران خودرو دیزل قصد عرضه آنها به صورت پیش فروش را دارند.

 

پیکاپ فوتون جدید با گیربکس اتوماتیک در پاییز سال گذشته طی مراسمی در ایران خودرو دیزل رونمایی شد. این محصول چینی به عنوان مهمان جدید خطوط تولید بازوی تجاری ساز ایران خودرو شناخته می شود.

ایران خودرو دیزلی ها قرار است کشنده فوتون 430 و پیکاپ فوتون دیزلی را روز 29 شهریور سال جاری به ترتیب در دو نوبت زمانی ساعت 10 صبح و ساعت 2 بعد از ظهر از مسیر سایت فروش در دسترس متقاضیان قرار خواهد گرفت.

پیکاپ فوتون بنزینی با گیربکس اتوماتیک و همچنین ون وانا نیز روز 3 مهر امسال به ترتیب در ساعت 10 صبح و ساعت 2 بعد از ظهر روی سایت فروش این خودروساز تجاری قرار می گیرد.

 متقاضیان توجه داشته باشند برای شرکت در طرح پیش فروش چهار محصول ایران خودرو دیزل باید به سایت فروش رسمی این خودروساز به نشانی esale.ikd.ir مراجعه کنند.

پیش بینی می شود استقبال از پیکاپ فوتون با گیربکس اتوماتیک بیش از سایر محصولات عرضه شده باشد. دلیل این مساله را می توان در علاقه متقاضیان به در اختیار گرفتن خودروهای پیکاپ جست و جو کرد.

دور جدید پیش فروش کامیون کشنده فوتون ۴۳۰ دستی

شرکت ایران خودرو دیزل در نظر دارد دور جدید پیش فروش کامیون کشنده فوتون ۴۳۰ دستی را ویژه شهریورماه ۱۴۰۲  چهارشنبه ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۲ راس ساعت ۱۰ صبح آغاز نماید.

بیست و سومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد پذیرای علاقه مندان به حوزه خودرو بود امسال میزبان نخستین کراس اوور ملی ایران خودرو بود. این نمایشگاه که یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت خودرو کشور است با استقبال تولید کنندگان و خودروسازان بخش خصوصی و دولتی مواجه شد و گروه صنعتی ایران خودرو نیز از کراس اوور جدید ری را رونمایی کرد

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما