خبر خوب / این افراد منتظر واریزی میلیونی باشند!

اقتصاد 100-مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز حدود ۱۲۵ میلیارد ریال سهم الشرکه اعضای بازنشسته، در مرداد ۱۴۰۲ خبر داد.

خبر خوب / این افراد منتظر واریزی میلیونی باشند!

«حمیدرضا نجف‌پورکردی» از واریز حدود ۱۲۵ میلیارد و ۱۷۷ میلیون ریال به حساب فرهنگیان بازنشسته از دوم تیر تا اول مرداد ۱۴۰۲ عضو صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد و اظهار کرد: مبلغ یاد شده شامل واریزی عضو، واریزی تعهد دولت و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی موسسه است که به حساب ۹۳۸عضو واریز شد.

وی ادامه داد: علاوه بر این موارد، سود سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ بعد از برگزاری مجمع و محاسبه سود طبق روال و براساس مانده سهم الشرکه هر کدام از اعضا به حساب آنها واریز خواهد شد.

مدیرعامل موسسه  صندوق ذخیره فرهنگیان  تاکید کرد: به دنبال تکریم جایگاه فرهنگیان و حفظ کرامت اعضای بازنشسته در سریع‌ترین زمان ممکن و کمتر از یکماه پس از دریافت اطلاعات بازنشستگی از نهادهای متولی و مسئول این کار، سهم‌الشرکه به حساب آنها اعمال خواهد شد.

نجف‌پور اضافه کرد: پرداخت سهم الشرکه علاوه بر بازنشستگان عضو موسسه در بازه زمانی یادشده، شامل اعضای بازخرید، فوتی‌ها، از کار افتاده‌ها و انصرافی‌ها نیز می‌شود.

وی با اشاره به توافقات انجام شده با بانک مرکزی برای احیای بانک سرمایه تصریح کرد: این بانک شرایطی را فراهم آورده است تا متقاضیان افتتاح حساب غیرحضوری از طریق سوپر اپلیکیشن فرهنگیان به آدرس szf. satpay. ir ، امکان اقدام داشته باشند ضمن اینکه واریزی‌ها به حساب بازنشستگان به عاملیت این بانک خواهد بود.

مدیرعامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان همچنین درباره نحوه عضویت در این موسسه تصریح کرد: فرهنگیان متقاضی با مراجعه به دفاتر نمایندگی موسسه در سراسر کشور یا ادارات تعاون آموزش و پرورش نسبت به عضویت در موسسه اقدام کنند تا از خدمات هنگام خدمت و سودآوری این مجموعه بزرگ اقتصادی در زمان بازنشستگی بهره‌مند شوند.

نجف‌پور کردی گفت: فرهنگیان عضو می‌توانند نسبت به افزایش واریزی خود تا سقف ۵ درصد حقوق و مزایا از طریق مبادی مذکور اقدام کنند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما