این خودرو شیک را به قیمت کارخانه بخرید+شرایط

اقتصاد 100-امروزه خودروهای شهری زیادی از برندهای چینی در بازار حضور دارند که مدل‌های برند “جک” بیشتر از دیگر برندها توانسته نظر مشتریان را جلب کند. J4 به عنوان یکی از خودروهای رده متوسط این برند به دلیل سواری، ایمنی و کیفیت ساخت مناسب باعث جلب توجه مشتریان زیادی شده است.

 این خودرو شیک را به قیمت کارخانه بخرید+شرایط

خودرو J4 یکی از مدل‌های نسبتا باقدمت برند جک است که طراحی بیرونی آن را دنیل گالیون در یک استودیو ایتالیایی انجام داد. این شخص یکی از طراحان نامدار خودرو است که سال ۲۰۰۶ برای طراحی بیرونی مدل آلفارومئو ۸ سی جایزه دریافت کرد. علاقه­مندان به داشتن خودرویی با طراحی ساده و سایز مناسب بیشتر به مدل JAC J4 توجه می‌کنند. این خودرو در نمای ظاهری چندان پیچیدگی ندارد.

نگاهی اجمالی به طراحی کلی جک جی۴

نمای جلویی این خودرو دارای چراغ‌های نسبتا برجسته بوده و در دو گوشه پایینی سپر نیز چراغ‌های دایره‌ای شکل مه­شکن خودنمایی می‌کند. طراحی این خودرو به شکلی است که رینگ‌ها و چرخ‌های آن با ابعاد کلی بدنه همخوانی دارد؛ ضمن اینکه آینه‌های جانبی این اتومبیل به چراغ راهنما مجهز شده و به صورت برقی تا می‌شود.

طراحی نمایی پشتی این خودرو نیز سادگی خاصی دارد. چراغ‌های پشتی، فرم بیضی شکلی دارند و توسط یک نوار کرومی روی در صندوق عقب به هم متصل شده‌اند. همچنین در نمای پشتی این خودرو دو چراغ مه­شکن قرمز رنگ به چشم می‌خورد.

طراحی داخلی خودرو

داخل این خودرو نیز طراحی دلنشینی دارد و کابین آن نسبتا قابل قبول است. تنها عیب مربوط به فضای داخلی این خودرو، استفاده از پلاستیک خشک در قسمت داشبورد و پنل درها است، اما با وجود این هنگام فشرده شدن این قسمت‌ها سروصدای چندانی به وجود نمی‌آید و قابل چشم­پوشی است. غریبلک فرمان این خودرو مشابه مدل‌های جک جی۵، اس۳ و اس۵ بوده و قسمت نقره‌ای رنگ آن به شکل بال پرنده است که جذابیت ظاهری داخل کابین را افزایش می‌دهد.

در ضمن پنل کیلومترشمار پشت غربیلک فرمان نیز پیکربندی ساده و سنتی دارد و یک صفحه نمایشگر کوچک، فضای بین دو نمایشگر سرعت و دور موتور را پر کرده است. درها نیز طراحی ساده‌ای دارند و روی قسمت بازویی آن‌ها از تنظیمات کرومی به منظور افزایش جذابیت دیداری کابین استفاده شده است.

سایر امکانات، آپشن‌ها و قابلیت‌های جک جی۴

این خودرو با توجه به داشتن حجم موتور ۱.۵ لیتری، قدرت ۱۰۳ اسب بخار، حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت، مصرف سوخت ۶.۲ لیتری در هر ۱۰۰ کیلومتر و رسیدن به حداکثر شتاب در ۱۱ ثانیه مورد توجه خریداران خودروهای شهری قرار گرفته است.

کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، ترمز ضدقفل ای بی اس، سیستم ضدسرقت، ریموت با کنترل موتور، قفل مرکزی همراه دزدگیر، قفل شدن اتوماتیک درها، روکش صندولی چرم، چراغ‌های جلو مجهز به سیستم مشایعت تا در منزل و همچنین شیشه بالابر راننده با قابلیت باز شدن به صورت تک لمسی و کنترل سیستم صوتی از روی فرمان از جمله آپشن‌های این خودرو به­شمار می­رود.

به طور کلی خریداران جک به دلیل برخورداری خودرو از صندوق بار حجیم، قوای محرکه متناسب، هماهنگی نسبی عملکرد پیشرانه و گیربکس، مصرف سوخت مناسب، شتاب­گیری خوب، هندلینگ مناسب و کیفیت ساخت نسبتا خوب، این مدل را ترجیح می­دهند.

با نمایندگی حسینی جک جی ۴ را به قیمت مناسب بخرید

در صورتی که قصد خرید اقساطی یا نقدی این خودرو را دارید، نمایندگی معتبر “حسینی” در شیراز یکی از بهترین گزینه­‌ها است. نمایندگی کرمان موتور حسینی در شیراز در بازه‌های زمانی مختلف فرصت محدود خرید خودرو JAC J4 به قیمت کارخانه را فراهم می‌کند. افراد به منظور آگاهی به موقع از این فرصت یا شرایط اقساطی این مجموعه کافی است کانال تلگرام یا اینستاگرام نمایندگی کرمان موتور حسینی را دنبال کنند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما