خریداران این محله پرمتقاضی و باصفا به کجا فرار کردند؟!

اقتصاد 100-یک مشاور املاک در محله استاد معین می‌گوید: از دو ماه گذشته تا به الان، وضعیت معاملات در رکود قرار گرفته و متقاضی خرید ملک کاهش پیدا کرده است.

خریداران این محله پرمتقاضی و باصفا به کجا فرار کردند؟!

محله استاد معین در منطقه 10 تهران و در ضلع جنوب شرقی میدان آزادی قرار دارد. این محله از شمال با خیابان انقلاب، از جنوب با خیابان هاشمی، از شرق با بلوار استاد معین و از غرب با بزرگراه آیت الله سعیدی متصل شده است.یک واسطه‌گر ملکی در استاد معین می‌گوید: از دو ماه گذشته تا به الان، وضعیت معاملات در محله استاد معین در رکود قرار گرفته و متقاضی خرید کاهش پیدا کرده است.

به گفته وی، میانگین قیمت هر مترمربع مسکن در این محله 50 الی 85 میلیون تومان است و نسب به سال گذشته حدود دوبرابر افزایش داشته است.

در محله استاد معین، واحدی با 65 مترمربع زیربنا و 8 سال ساخت، 3 میلیارد و 620 میلیون تومان و واحدی دیگر با 45 مترمربع زیربنا و 12 سال ساخت، یک میلیارد و 600 میلیون تومان به فروش می‌رسد.واحدی نوساز با 121 مترمربع زیربنا، 7 میلیارد و 600 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است؛ واحدی نوساز دیگر با 133 مترمربع زیربنا، 11 میلیارد و 600 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

آپارتمانی با 73 مترمربع زیربنا و یک سال ساخت، 5 میلیارد تومان و آپارتمانی دیگر با 150 مترمربع زیربنا و این مقدار عمر بنا، 9 میلیارد و 890 میلیون تومان برای فروش عرضه شده است.

12313

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما