قیمت سکه پس از سقوط فرمانده واگنر به کجا می رسد!

اقتصاد 100-شب گذشته خبر آمد که فرمانده واگنرها در یک سانحه هوایی کشته شد؛.برخی از معامله گران تصور می کنند با بالا رفتن تنش بین واگنرها و روسیه این احتمال وجود دارد که قیمت سکه و دلار مانند اوایل تیر ماه صعودی شود.

قیمت سکه پس از سقوط فرمانده واگنر به کجا می رسد!

قیمت سکه  امامی در معاملات نقدی روز گذشته با وجود ثبات نسبی قیمت دلار از مرز ۲۸ میلیون تومان عقب نشینی کرد و در حدود ۲۷ میلیون و ۹۰۰هزار تومان معامله شد.

آنطور که برخی از معامله گران مدعی هستند، روند کاهشی قیمت سکه در معاملات پشت خطی چهارشنبه شب هم ادامه پیدا کرد و فلز گران بهای داخلی به نزدیک مرز مقاومتی ۲۷ میلیون و ۸۰۰هزار تومان برگشت.

در شرایط فعلی اگرچه قیمت اونس طلا به یک قدمی مرز ۱۹۰۰ دلار نزدیک شده اما گفته می شود که قیمت دلار در معاملات پشت خطی چهارشنبه شب بر روی پله اول کانال ۴۹هزار تومان ایستاد.

برخی از سکه بازان می گویند با توجه به اینکه قیمت سکه امامی در مرز حساسی قرار دارد؛ در صورتی که نرخ دلار روز پنجشنبه از کانال ۴۹هزار تومان عقب نشینی کند این امر ممکن است زمینه ساز برگشت سکه به سمت نیمه کانال ۲۷میلیون تومان شود.

با این حال عده ای دیگر باور دارند تا زمانی که سکه بالای مرز مقاومتی ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قرار دارد احتمال نزول معنادار قیمت سکه دور از انتظار است.

چهارشنبه شب رسانه ها اعلام کردند بر اثر سقوط یک فروند هواپیما در شمال روسیه، ۹ نفر به همراه «پریگوژین» فرمانده گروه واگنر کشته شدند.

روزنامه فایننشیال تایمز انگلیس به نقل از کانال تلگرامی  واگنر نوشت: هواپیما در اثر شلیک پدافند هوایی روسیه سرنگون شد.

اوایل تیر ماه سال جاری بود که با خبر ناآرامی در روسیه و کودتای گروه شورشی واگنر قیمت دلار و سکه در تهران بیش جهش قابل توجهی را ثبت کرد.

برخی از فعالان بازار با اشاره به این خبر می گفتند اگر تنش بین گروه واگنر و نیروهای روسی  بالا بگیرد احتمال رشد هیجانی قیمت دلار و سکه در داخل ایران وجود دارد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما