ورود جنجالی این خودروی جدید به بازار ایران + عکس و مشخصات

اقتصاد 100-سدان اقتصادی سهند که مدتی است صحبت از تولید آن در پارس خودرو می شود، وارد خطوط تولید این خودروساز شده است.

ورود جنجالی این خودروی جدید به بازار ایران + عکس و مشخصات

سدان اقتصادی سهند که با استفاده از به روز رسانی پلتفرم X۲۰۰ طراحی شده است، وارد چرخه تولید پارس خودرو شده و به احتمال زیاد در ابتدای شش ماهه دوم سال وارد بازار می‌شود. شنیده‌ها حاکی از آن است که پارس خودرو برنامه جامعی برای تولید این خودرو دارد و به همین دلیل ورژن مجهز به گیربکس اتوماتیک سهند نیز در آینده نزدیک به تولید خواهد رسید.

مشخصات فنی سهند پارس خودرو

این خودرو حتی نمونه مجهز به سیستم سوخت رسانی CNG نیز دارد. قدرت موتور ۴ سیلندر سهند به ۹۰ اسب بخار می‌رسدو در نمونه CNG هم می‌تواند ۷۷ اسب بخار نیرو تولید کند. ضمنا به ترتیب گشتاور موتور N۱۵ GSI حدود ۱۳۷ نیوتن متر است و در مدل CNG هم می‌تواند ۱۱۶ نیوتن متر گشتاور تولید کند

سهند پارس خودرو محصولی مطابق با استانداردهای ۸۵ گانه است و به همین دلیل می‌تواند موارد مهم این استاندارد یعنی چراغ‌های روز، چراغ اتومات، نشانگز تعویض دنده( GSI)، مشانگر باد لاستیک( TPMS)، سیستم پایداری کنترل خودرو در زمین‌های لغزنده(Esc)، استاندارد تصادف با عابر پیاده و آلایندگی یورو ۵ را پاس کند. ضمن این که با دو گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته CVT و ۵ سرعته دستی به بازار عرضه خواهد شد. سیستم کروز کنترل، فرمان با طراحی جدید و دکمه‌های کنترلی، سیستم فرمان برقی ( مدل اتوماتیک)، سنسور باران، ترمز اضطراری، سانروف و دوربین عقب بخشی از امکانات این خودرو هستند.

زمان عرضه ماشین سهند پارس خودرو و قیمت

هر چند پارس خودرو هنوز خبر رسمی از تولید این خودرو اعلام نکرده است، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که نخستین نمونه‌های آزمایش سهند در این شرکت به تولید رسیده و تولید انبوه آن نیز به زودی آغاز می‌شود و براساس شنیده‌ها این خودروشش ماهه دوم سال وارد بازار می‌شود. این خودرو با قیمت مناسب نسبت به رقیبان چینی بازار می‌تواند سهم زیادی از بازار سدان‌های کوچک اقتصادی را به پارس خودرو اختصاص دهد.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما