جزئیات جدید از افزایش حقوق نجومی کارمندان / خبر های خوب در راه است !

برای اطلاع از جزئیات خبر احتمال تغییر غافلگیر کننده افزایش حقوق کارمندان در ادامه باما همراه باشید.

جزئیات جدید از افزایش حقوق نجومی کارمندان / خبر های خوب در راه است !

مجلس در جریان بررسی لایحه بودجه تصویب کرد که حقوق همه کارکنان دولت ۲۰ درصد افزایش یابد اما در حال حاضر در آیین نامه‌ای که دولت تدوین کرده، افزایش حقوق‌ها به صورت پلکانی است. حال ممکن است هیات تطبیق مصوبات مجلس این آیین نامه اجرایی را رد کرده و دولت آیین‌نامه اجرایی را اصلاح کند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ از ورود هیات تطبیق مصوبات مجلس به آیین‌نامه  افزایش حقوق کارمندان  خبر داد.

مجلس در جریان بررسی لایحه بودجه تصویب کرد که حقوق همه کارمندان ۲۰ درصد افزایش یابد اما در حال حاضر در آیین نامه‌ای که دولت تدوین کرده،  افزایش حقوق‌ها به صورت پلکانی  است.

مجلس افزایش ۲۰ درصدی برای همه کارکنان را تصویب کرده لذا آنچه که سازمان برنامه و بودجه درباره افزایش حقوق‌ها یعنی به شکل پلکانی در نظر گرفته باید اصلاح شود.

افزایش پلکانی حقوق  به ضرر کارمندان است، با این روش کارکنانی که ۲۱ میلیون حقوق دریافت می‌کردند، میزان کمتری افزایش حقوق خواهند داشت که با این اقدام باعث رنجش متخصصین و اساتید دانشگاه و غیره خواهیم شد.

به گفته سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲  ممکن است هیات تطبیق مصوبات مجلس این آیین نامه اجرایی را رد کرده و دولت آیین‌نامه اجرایی را اصلاح کند.

اگر هیات تطبیق مصوبات مجلس  افزایش پلکانی حقوق کارمندان  را رد کند، سازمان برنامه و بودجه باید افزایش ۲۰ درصد  حقوق کارمندان  را برای همه اعمال کند.

 
 
 
 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما