مراحل ویرایش اطلاعات و تغییر خودرو در سامانه یکپارچه فروش + لینک ثبت نام

متقاضیانی که می خواهند خودروی خود را تغییر دهند، بایستی دقت کنند هنگام ویرایش اطلاعات، گزینه انصراف از طرح را انتخاب نکند؛ چرا که به طور کلی از طرح خارج می‌شوند، در حقیقت بایستی گزینه لغو سفارش را انتخاب کرده و خودروی خود را تغییر دهند.

مراحل ویرایش اطلاعات و تغییر خودرو در سامانه یکپارچه فروش + لینک ثبت نام

سخنگوی وزارت صمت ضمن تاکید بر اینکه این مهلت امشب (١٨ فروردین ماه) به اتمام می‌رسد، اظهار کرد: امشب، پایان مهلت ثبت‌نام جاماندگان طرح خودروهای داخلی است و از ۱۶ فروردین ماه سایت سامانه یکپارچه خودرو برای جاماندگان باز شده بود؛ بنابراین تا پایان امروز (۱۸ فروردین ۱۴۰۲) متقاضیان مهلت دارند با مراجعه به سامانه http://esalecar.ir ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

وی تاکید کرده است که متقاضیانی که می خواهند خودروی خود را تغییر دهند، بایستی دقت کنند هنگام ویرایش اطلاعات، گزینه انصراف از طرح را انتخاب نکند؛ چرا که به طور کلی از طرح خارج می‌شوند، در حقیقت بایستی گزینه لغو سفارش را انتخاب کرده و خودروی خود را تغییر دهند.

قالیباف خاطر نشان کرد: هر خودرو، دارای قرعه‌کشی به لحاظ نوبت دهی است و به این ترتیب به همه متقاضیان این طرح خودرو تعلق خواهد گرفت و برای اینکه تقدم و تاخر زمان تحویل خودرو مشخص شود از قرعه کشی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
  • حسام ارسالی در

    چرا قرعه کشی برای اولویت بندی تحویل خودرو
    با پارامترهای سن ، تاریخ اخذ گواهینامه و عدم دریافت خودرو و نداشتن هیچ گونه پلاک انتظامی تاکنون نسبت به اولویت بندی و زمان تحویل خودرو تمامی نفرات اقدام گردد .

  • علی ارسالی در

    با توجه به اینکه قیمت خودروها هنگام ثبت نام مشخص نبود یک فرصت ویرایش و تغییر خودرو برای ثبت نام کنندگان گذاشته شود

  • سعید ارسالی در

    سلام تا حالا کسی ماشین رو اینطوری تغییر داده؟؟ لغو سفارش نزنیم کلا لغو بشه؟

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما