خبر مهم درباره ثبت نام خودروهای داخلی / متقاضیان بخوانند

برخی متقاضیان حائز همه شرایط ثبت‌نام در طرح عرضه یکپارچه خودروهای داخلی، به دلایل مختلف موفق به ثبت‌ درخواست خودرویی خود در بازه تعیین شده (۲۶ لغایت ۲۹ اسفند ماه) نشدند؛ وزارت صمت برای آن دسته از متقاضیان که پیش‌نیاز ثبت‌نام در این طرح (تعریف حساب وکالتی به‌نفع سازمان حمایت و واریز ١٠٠ میلیون تومان) را انجام داده و توسط بانک‌ها تایید اعلام شده‌اند، در نظر گرفته که بتوانند در روزهای دوشنبه هفته پیش‌رو (هفتم فروردین) و سه‌شنبه (هشتم فروردین) که سایت مجدد بازگشایی و فعال می شود، درخواست خود برای خودروی مورد نظر را ثبت کنند.

 خبر مهم درباره ثبت نام خودروهای داخلی / متقاضیان بخوانند

تعداد بسیاری از متقاضیان به‌سبب  اشتباه خود به‌ویژه در امر وکالتی کردن حساب‌ها به نام (به نفع) سازمان حمایت یا ترافیک سنگین سامانه یا اختلال‌های دیگر همچون عدم تطابق کاملی و شماره، عدم تایید بانک در وکالتی شدن حساب مشتری، عدم یافت کدملی متقاضی در سامانه و ... از ثبت‌نام در موعد مقرر باز ماندند.

برای این دست از افراد، وزارت صنعت، معدن و تجارت این امکان را برای این افراد که حساب وکالتی را در مهلت مقرر به نام سازمان حمایت باز کردند اما موفق به ثبت‌نام در موعد مقرر نشدند یا بانک‌ها اسامی آن‌ها را به موقع به سامانه ارسال نکرده‌اند،  مجددا در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته پیش‌رو (هفتم و هشتم فروردین ماه) که سامانه فعال و از این افراد ثبت‌نام به عمل خواهد آمد و مجدد سایت برای جامانده‌های ثبت‌نام که واجد شرایط هستند، بازگشایی خواهد کرد.  

بنابراین جاماندگان ثبت‌نام دارای شرایط، می‌توانند هفتم و هشتم فروردین به سایت سامانه به آدرس esalecar.ir مراجعه و برای ثبت درخواست خودروی مورد نظر اقدام کنند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.
باز