اعلام زمان و مبلغ دقیق واریز یارانه نقدی ویژه ماه رمضان 1402

سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها، پرداخت ۱۵۰ هزار تومانی یارانه به مناسبت ماه مبارک رمضان را تکذیب کرد و اعلام کرد یارانه فروردین ماه در موعد مقرر واریز می شود.

اعلام زمان و مبلغ دقیق واریز یارانه نقدی ویژه ماه رمضان 1402

از دقایقی قبل خبری در کانال‌های مختلف فضای مجازی مبنی بر واریز یارانه ۱۵۰ هزار تومانی به مناسبت ماه مبارک رمضان منتشر شده است و دست به دست می‌چرخد.

در این زمینه «سیده طیبه حسینی» سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها در گفت‌وگو با ایرنا درباره این خبر گفت: این خبر را تکذیب می‌کنیم و به هیچ عنوان مورد تایید نیست.

وی تاکید کرد: یارانه ۱۵۰ هزار تومانی قرار نیست پرداخت شود، اما یارانه فروردین‌ماه در موعد مقرر پرداخت خواهد شد.

وبگردی

ارسال نظر

 
  • حسین‌شاکران ارسالی در

    دحتمابه‌ماتعلق‌نمی‌گیرد‌چون‌ازهیچ‌جایی‌بیمه‌نداریم‌شغل‌هم‌نداریم‌ودر‌روستادریک خانه مخروبه‌ساخت‌صدسال‌پیش‌ساکن‌هستیم‌وسه‌تاپسردیپلم‌بیکار‌ درخانهداریم‌بنده‌تابحال‌ازدولت هیچ‌گونه‌وامی‌نتوانستم‌بگیرم‌پسرم‌دوساله‌نامزد‌شده‌چندین‌بارهارفتم‌بانک‌وام‌ازدواج‌بگیرم‌‌۲تاکارمندضامن‌می‌خاد‌چون‌روستاهستم‌اینجاکارمندرسمی‌نیست‌دراین‌شرایط‌بداقتصادی‌‌یک‌پدرچقدربایدشرمنده‌خانم‌و۳فرزندبایدباشد‌من‌نه‌بیمه‌دارم‌نه‌شغل‌ودر روستادرخانه مخروبه زندگی‌میکنم‌حتمادر دهک‌های‌بالا‌هستم‌چون‌نفری۳۰۰‌تومان‌به‌مایارانه‌می‌ریختن‌الان‌دوماهه‌که‌ نفری۲۰۰‌تومان میدهند

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما