پژو و سمند در بازار بیش از 30 میلیون ارزان شدند / قیمت پراید در بلاتکلیفی !

باتوجه به کاهش شدید قیمت دلار در روزهای اخیر، روند قیمت خودروها در بازار نیز با ریزش شدید مواجه است و در ۲۴ ساعت گذشته برخی خودروها با کاهش ۲۰ تا ۳۰میلیون تومانی همراه بوده‌اند. گرچه برخی خودروها مانند دنا کمی افزایش قیمت داشتند.

 پژو و سمند در بازار بیش از 30 میلیون ارزان شدند / قیمت پراید در بلاتکلیفی !

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از ریزش قیمت خودروهای پژو است به طوری که در بین این خودروها ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ امروز با ۳۰ میلیون کاهش به ۴۸۷ میلیون تومان رسید و ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ نیز با ۲۰ میلیون کاهش به ۵۰۴ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز در ۲۴ ساعت گذشته با ۲۳ میلیون تومان کاهش به ۵۲۰ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با ۱۰ میلیون تومان کاهش به ۸۷۰ میلیون تومان رسید و پژو ۲۰۷ MC مدل ۱۴۰۱ با کاهش ۲۰ میلیون تومانی به قیمت ۷۹۰ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ با ۲ میلیون تومان افزایش به ۶۴۸ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با ۳ میلیون تومان افزایش به ۶۵۹ میلیون تومان رسید.

پژو پارس LX TU5 مدل ۱۴۰۱ امروز با ۱۴ میلیون تومان کاهش به ۶۰۳ میلیون تومان و پژو پارسTU5 LX مدل ۱۴۰۰ نیز با کاهش ۲۰ میلیون تومانی به ۵۹۲ میلیون تومان رسید.

قیمت پراید در بلاتکلیفی

در بین خودروهای پراید، مدل ۱۱۱ آن امروز بدون تغییر با قیمت ۳۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد و مدل ۱۳۱ آن نیز بدون تغییر با همان ۳۳۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

پراید ۱۵۱ اما کاهش قیمت داشت به طوری که مدل ۱۴۰۱ آن با ۸ میلیون تومان کاهش به ۲۶۶ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز با ۷ میلیون تومان کاهش به ۲۵۶ میلیون تومان رسید.

خودروهای تیبا نیز در این مدت از کاهش قیمت‌ها در امان نبودند به طوری که تیبا صندوق‌دار مدل ۱۴۰۱ با کاهش ۱۴ میلیون تومانی به ۳۳۵ میلیون تومان و مدل ۱۴۰۰ آن نیز با ۱۳ میلیون کاهش به ۳۲۵ میلیون تومان رسیده‌ است.

خودروی کوییک دنده‌ای معمولی مدل ۱۴۰۰ با کاهش ۶ میلیون تومانی به ۳۳۰ میلیون تومان رسید و کوییک دنده‌ای معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز با کاهش ۶ میلیون تومانی به ۳۴۰ میلیون تومان رسید.

خودروی کوییک اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با کاهش ۲۰ میلیون تومانی به ۴۲۴ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با کاهش ۱۹ میلیون تومانی به ۴۳۳ میلیون تومان رسید.

تغییرات عجیب قیمت خودروهای دنا و سمند

برخی مدل‌های خودرو دنا امروز کمی گران شد به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ از ۶۸۳ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۶۹۶ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ آن نیز با افزایش ۱۲ میلیون تومانی به ۶۷۶ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ اما امروز با ۲۵ میلیون تومان ریزش به ۸۴۰ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ آن نیز از ۸۴۵ میلیون به ۸۴۰ میلیون تومان رسید.

در بین خودروهای سمند نیز افزایش قیمت را شاهد بودیم به‌طوری که قیمت سمند LX EF7 مدل ۱۴۰۰ با کاهش ۲۴ میلیون تومانی به ۵۰۱ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با ۲۵ میلیون تومان کاهش به ۵۲۰ میلیون تومان رسید.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز