آخرین فرصت برای شرکت در فروش ویژه خودرو سمند، دنا و هایما

گروه صنعتی ایران خودرو از اجرای طرح فروش فوق العاده تعدادی از محصولات خود برای سه گروه خبر داد که بر اساس آن متقاضیان تا پایان روز شنبه ۲۰ اسفند مهلت ثبت درخواست دارند.

آخرین فرصت برای شرکت در فروش ویژه خودرو سمند، دنا و هایما

طبق وعده داده شده، این خودروساز می‌خواهد به مناسبت عید نیمه شعبان طرح فروش فوق‌العاده تعدادی از محصولات خود را در قالب طرح عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و طرح جایگزینی خودروهای فرسوده برای متقاضیان عرضه کند.

بر این اساس، این طرح از چهارشنبه ۱۷ اسفند ماه به مدت چهار روز (تا پایان روز شنبه ۲۰ اسفند ماه) برگزار می‌شود و متقاضیان فرصت دارند در روزهای سه ‌شنبه، پنج‌شنبه و شنبه تا ساعت ۱۴ برای تعریف حساب وکالتی و واریز وجه به مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان برای سواری‌ها و ۴۰۰ میلیون تومان برای محصولات هایما، اقدام کنند.

دقایقی پیش بخشنامه کامل طرح فروش بارگذاری شد که بر اساس آن اعلام شده این طرح تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۰ اسفند ادامه دارد.

گفتنی است؛ طبق آنچه اعلام شده است، این طرح تا روز شنبه اجرایی و برای چهار محصول سورن پلاس بنزینی، دناپلاس توربورشارژ اتوماتیک، هایما S۵ و هایما S۷ عرضه شده است و مشتریان نهایی روز یکشنبه هفته آینده (۲۱ اسفند ماه) از طریق قرعه‌کشی تعیین خواهند شد.

به استناد بند ۷ ماده ۴ مصوبه ۵۴۳ شورای رقابت سند فروش خودرو در ازای مبلغ ۵۰ هزار تومان به مدت یکسال در رهن شرکت خواهد بود.

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما