پژو 207 به 900 میلیون رسید ! / این خودرو دوباره رکورد زد !

روند قیمت خودرو در بازار همچنان صعودی است و به نظر می‌رسد که خودرو با اهرم دلار هر روز در حال بالا رفتن است.

پژو 207 به 900 میلیون رسید ! / این خودرو دوباره رکورد زد !

بررسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از جهش قیمت خودروهای پژو است به طوری که در بین این خودروها ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ امروز با ۸ میلیون تومان افزایش به ۵۱۸ میلیون تومان رسید و ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ نیز با ۱۸ میلیون تومان افزایش به ۵۴۵ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز در ۲۴ ساعت گذشته با ۲۰ میلیون تومان افزایش به ۵۸۲ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با ۳۱ میلیون تومان افزایش به ۸۸۳ میلیون تومان رسید و پژو ۲۰۷ MC مدل ۱۴۰۱ با افزایش ۲۱ تومانی به قیمت ۸۱۳ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ با ۱۴ میلیون تومان افزایش به ۶۶۸ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با ۱۶ میلیون تومان افزایش به ۶۸۵ میلیون تومان رسید.

پژو پارس LX TU5 مدل ۱۴۰۱ امروز با ۹ میلیون تومان افزایش به ۶۴۳ میلیون تومان و پژو پارسTU5 LX مدل ۱۴۰۰ نیز با افزایش ۸ میلیون تومانی به ۶۱۵ میلیون تومان رسید.

رکوردشکنی افزایش قیمت پراید، تیبا و کوییک

در بین خودروهای پراید، مدل ۱۱۱ آن امروز با افزایش ۱۱ میلیون تومانی به قیمت ۳۳۱ میلیون تومان رسید و مدل ۱۳۱ آن نیز با ۵ میلیون تومان افزایش به ۳۱۵ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۵۱ نیز افزایش قیمت داشت به طوری که مدل ۱۴۰۱ آن با ۶ میلیون تومان افزایش به ۲۹۰ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز با ۵ میلیون تومان افزایش به ۲۸۰ میلیون تومان رسید.

خودروهای تیبا نیز در این مدت از افزایش قیمت‌ها در امان نبودند به طوری که تیبا صندوق‌دار مدل ۱۴۰۱ با افزایش ۸ میلیون تومانی به ۳۵۶ میلیون تومان و مدل ۱۴۰۰ آن نیز با ۹ میلیون افزایش به ۳۴۶ میلیون تومان رسیده‌ است.

خودروی کوییک دنده‌ای معمولی مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۱۰ میلیون تومانی به ۳۵۴ میلیون تومان رسید و کوییک دنده‌ای معمولی مدل ۱۴۰۱ نیز با افزایش ۱۱ میلیون تومانی به ۳۶۶ میلیون تومان رسید.

خودروی کوییک اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۱۵ میلیون تومانی به ۴۵۷ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با افزایش ۱۴ میلیون تومانی به ۴۷۴ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای دنا و سمند نیز افزایش یافت

انواع مدل‌های خودرو دنا نیز در ۲۴ ساعت گذشته گران شدند به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ از ۶۶۱ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۶۷۳ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ آن نیز با افزایش ۱۴ میلیون تومانی به ۶۴۷ میلیون تومان رسید.

دنا پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ نیز با ۳۰ میلیون تومان افزایش به ۸۷۳ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۰ آن نیز از ۸۱۹ میلیون به ۸۵۳ میلیون تومان رسید.

در بین خودروهای سمند نیز افزایش قیمت را شاهد بودیم به‌طوری که قیمت سمند LX EF7 مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۱۵ میلیون تومانی به ۵۱۵ میلیون تومان رسید و مدل ۱۴۰۱ آن نیز با ۱۰ میلیون تومان افزایش به ۵۳۷ میلیون تومان رسید.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما