قیمت گوشت به نیم میلیون رسید ! / گوشت این بار گرانی را رد کرد !

انتشار تصویری از گوشت بسته‌بندی شده به قیمت 509 هزار تومان در فضای مجازی بحث‌برانگیز شده و مسئولان برای تکذیب این قیمت و نادیده گرفتن گرانی گوشت تنها به قیمت گوشت دولتی و تره‌بار اکتفا می‌کنند.

قیمت گوشت به نیم میلیون رسید ! / گوشت این بار گرانی را رد کرد !

 انتشار تصویری از گوشت بسته‌بندی شده به قیمتی دور از انتظار طی روزهای اخیر در فضای مجازی به شدت بحث‌برانگیز شده و واکنش‌های زیادی را به همراه داشته است.

طی روزهای اخیر، تصویری از یک کیلو گوشت (بدون استخوان و مغز ران گوسفندی) بسته‌بندی شده به قیمت 509 هزار تومان فضای مجازی را درنوردید و امروز از سوی وزارت جهاد کشاورزی و سازمان تره‌بار تهران تکذیب شد.

قیمت گوشت 247 هزار تومان است

احسان علینژاد معاون امور ارتباطات مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت جهاد کشاورزی با انتشار توییتی در حساب کاربری خود نسبت به گوشت ۵۰۹ هزار تومانی واکنش نشان داد و نوشت: «تصاویری از گوشت بسته‌بندی و لوکس 509 هزار تومانی بدون استخوان و مغز ران گوسفندی که 7 درصد لاشه گوسفند را تشکیل می‌دهد، منتشر و قضاوت می‌کنند.

هم‌اکنون گوشت منجمد ایرانی با کیفیت به قیمت ۱۵۰ هزار تومان و ‎گوشت گرم وارداتی با کیفیت توسط بخش خصوصی با قیمت ۲۴۷ هزار تومان عرضه می‌شود.»

قیمت گوشت 290 هزار تومان است

ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران نیز در خصوص انتشار تصویر گوشت نیم میلیون تومانی گفت: عرضه گوشت گرم گوسفندی با قیمت هر کیلوگرم ۵۰۰ هزار تومان در میادین میوه و تره‌بار صحت ندارد و این موضوع حاصل فضاسازی در فضای مجازی است.

او افزود: مشخص نیست گوشت ۵۰۰ هزار تومانی کجا فروخته می‌شود و تنها با یک تصویر که معلوم نیست از کجا تهیه و منتشر شده می‌گویند قیمت گوشت در تهران نیم میلیون تومان شده است؛ میانگین قیمت گوشت شقه در نقاط مختلف تهران هم بین ۲۸۰ تا ۲۹۰ هزار تومان است.

فصاحت تصریح کرد: گوشت گوسفندی گرم ۲۳۲ هزار تومانی از امروز شنبه به‌صورت گسترده در ۲۲ میدان میوه و تره‌بار شهرداری و در اقصی‌نقاط شهر تهران عرضه و از ۱۰ روز آینده دو برابر می‌شود و چند محموله گوشت دیگر وارد تهران خواهد شد.

او ظهار کرد: برخی افراد از برخی فروشگاه‌ها خرید می‌کنند و بعد می‌گویند قیمت گوشت ۴۰۰ و ۵۰۰ هزار تومان شده است.

بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد قیمت هر کیلوگرم گوشت در مغازه‌های شهر شهر بالاتر از قیمت‌های اعلامی عنوان شده است و مسئولان برای تکذیب و نادیده گرفتن گرانی گوشت، تنها به قیمت گوشت دولتی و تره‌بار اکتفا می‌کنند.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به توجه به لایحه افزایش یک روز به تعطیلات هفتگی ، با کدام گزینه موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما