جدول جدیدترین قیمت ایران خودرو در بازار / کم توجهی ایران‌خودرویی‌ ها به نرخ دلار ادامه دارد !

ارزیابی بازار پرطرفدارهای ایران خودرو امروز هم رشد قیمت داشتند و هم ثبات، با این شرایط می توان گفت ایران خودرویی‌ها برای تغییر قیمت هنوز شک دارند.

جدول جدیدترین قیمت ایران خودرو در بازار / کم توجهی ایران‌خودرویی‌ ها به نرخ دلار ادامه دارد !

 ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7» در بازار تغییر قیمت نداشتند و «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» با رشد یک میلیونی راهی بازار شدند. به گفته فعالان بازار خودرو رشد نرخ دلار در بازار امروز موجب شد تا پرطرفدارهای ایران خودرو میان رشد و ثبات قیمت گیر کنند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7» در بازار امروز  445 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و تغییر قیمت نداشت. «هایما S7پلاس» امروز هم در بازار یک میلیارد و 280 میلیون تومان قیمت خورد و قیمت آن ثابت بود.

اما در بازار امروز «تارا دنده ای» در بازار رشد یک میلیونی داشت و 599 میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان دهنده آن است که «دنامعمولی» هم امروز رشدی یک  میلیونی در بازار 578 میلیون تومان قیمت گذاری شد. اما «دنا پلاس توربو اتومات» در بازار 706 میلیون تومان قیمت خورد و رشدی یک میلیونی داشت. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو قیمت «پژو 207 دنده‌ای» در بازار 600 میلیون تومان قیمت خورد و تغییر قیمت نداشت.

ایران 28

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما