چرا پرسپولیس بیفوما را در شب معرفی کرد؟
اقتصاد100- باشگاه پرسپولیس پس از ناکامیهای فصل جاری و افزایش اعتراض هواداران، با رونمایی شبانه از خرید جدید خود، دیوما بیفوما، تلاش کرد تا جو انتقادی را بهبود بخشد و امید را به سکوهای هواداری بازگرداند.

پرسپولیس با یکی از بدترین فصول خود مواجه شد. عدم کسب سهمیه پلیآف لیگ نخبگان آسیا ، آخرین ناکامی این تیم در فصل اخیر بود.
اعتراض هواداران و فشار بر مدیرعامل
پس از پایان دیدار با هوادار، نارضایتی هواداران به اوج رسید و شعاری با مضمون «حیا کن، رها کن» علیه مدیریت باشگاه، رضا درویش، سر داده شد. این اعتراضها که از سکوها آغاز شده بود به فضای مجازی نیز کشیده شد. حتی صحبتهایی درباره تغییر مدیرعامل و جایگزین احتمالی مطرح شد؛ البته درویش و تیم مدیریتیاش تأکید دارند که هیچ تغییری در کار نخواهد بود. با وجود این، انتقادها علیه او ادامه دارد و فشار زیادی بر دوش او قرار گرفته است.
واکنش باشگاه به ناکامیها
باشگاه پرسپولیس بلافاصله پس از پایان لیگ، به فعالیت در بازار نقل و انتقالات پرداخت و چندین خرید انجام داد. در این میان، رونمایی شبانه از خرید جدید تیم، تیوی بیفوما ، توجهها را به خود جلب کرد. این واکنش سریع باشگاه به شایعات مطرح شده درباره ناکامیها، اقدامی برای آرام کردن جو پرتنش میان هواداران بود.
آینده پرسپولیس در هالهای از ابهام
حواشی در باشگاه پرسپولیس همچنان ادامه دار است. این تیم نه تنها با انتقادات مدیریتی روبروست، بلکه نگرانیهایی درباره تأثیر این وضعیت بر نقلوانتقالات و عملکرد فصل آینده نیز وجود دارد. اگر چارهای برای این مشکلات اندیشیده نشود، ممکن است ناکامیهای این فصل در آینده نیز تکرار شوند.