مادران صف خرید خودرو را دور زدند / مادران بدون ماشین صاحب خودرو می شوند !

مادران بدون خودرو، صاحب خودرو می شود.

مادران صف خرید خودرو را دور زدند / مادران بدون ماشین صاحب خودرو می شوند !

ایران خودرویی ها از امروز طرح فروش فوق العاده خود را کلید زدند. این طرح فروش خورو علاوه بر متقاضیان عادی و دارندگان خودروهای فرسوده برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر نیز برگزار شد.

این طرح فروش ویژه مادران مرحله دوازدهم خود را پشت سر می گذارد. با توجه به برگزاری 11 مرحله فروش مادران به نظر می رسد به تدریج شاهد حذف قرعه کشی برای فروش خودرو ذیل قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باشیم. بنابراین مادرانی که از این به بعد در طرح های فروش مادران شرکت می کنند از شانس بالاتری برای در اختیار گرفتن خودرو برخوردار خواهند بود. ایده فروش خودرو به مادران دارای دو فرزند و بیشتر که به عنوان مشوقی در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دیده شده است، منجر به باز شدن مسیری برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر شد تا بی دغدغه بتوانند به محصولات شرکت های خودروساز با قیمت کارخانه دست پیدا کنند. البته در این میان دلالان نیز بیکار ننشسته و با اجاره کردن کارت های ملی مادران دارای دو فرزندی که به دلیل شرایط مالی امکان خرید خودرو از کارخانه را ندارند، در طرح های فروش ویژه مادران شرکت می کنند. بهتر بود قانون گذاران به گونه ای عمل می کردند تا رانت را برای دلالان و واسطه ها می بستند.

اما ایران خودرویی ها چه خودروهایی را برای عرضه از سبد محصولاتی خود خارج کردند. سمند سورن پلاس دوگانه سوز، پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU7P، پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7P و رانا پلاس محصولاتی هستند که ایران خودرویی ها قصد برگزاری فروش فوق العاده برای آنها را دارند.

پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU7P و رانا پلاس با رنگ های خاکستری، مشکی، سفید و نقره ای در تیررس متقاضیان قرار دارند.

سمند سورن پلاس دوگانه سوز با رنگ های سفید، مشکی، خاکستری متال و آبی کبود فروخته خواهند شد. اما پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7P به لحظ تنوع رنگ در رتبه چهارم قرار دارند. ایران خودرویی ها همچنان این خودروها را با قیمت های تکلیفی صمت در اختیار متقاضیان قرار می دهند و خبری از تعیین قیمت این خودروها با اهرم بورس کالا نیست.

سمند سورن پلاس دو گانه سوز با قیمتی حدود 282 میلیون و 200 هزار تومان در صدر جدول این طرح فروش فوق العاده به لحاظ قیمتی قرار دارد. رانا پلاس نیز با قیمتی حول و حوش 215 میلیون تومانی پشت سر سمند سورن پلاس دو گانه سوز در جاده قیمتی عرضه فروش فوق العاده ایران خودرو قرار دارد. پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU7P نیز با قیمتی نزدیک به 209 میلیون تومان در رتبه سوم جدول یاد شده قرار دارد و دیگر پژو پارس عرضه شده یعنی پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7P نیز با قیمت حدود 185 میلیون تومان در انتهای جدول قیمتی این فروش فوق العاده جاخوش کرده است.

هر یک از خودروها چه فاصله قیمتی با بازار دارند و چقدر سود به حساب مادران واریز می کنند؟ پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU7P و پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7P رقابتی را برای واریز سود بیشتر به حساب خریداران از طرح فروش فوق العاده ایران خودرو آغاز کردند. بررسی قیمت های بازاری دو خودروی یاد شده نشان می دهد پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU7P توانسته دیگر عضو خانواده پژو را پشت سر بگذارد. چنانچه متقاضیان بتوانند پژو پارس سال سفارشی (ELX) با موتور XU7P را از کارخانه خریدارای کنند سودی حدود 300 میلیون تومانی را به حساب خود واریز می کنند. خرید پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7P با قیمت کارخانه و فروش آن در بازار سودی حول و حوش 295 میلیون تومانی را برای برندگان این قرعه کشی به همراه دارد. سمند سورن پلاس دوگانه سوز نیز هنوز قیمت بازاری مشخصی ندارد زیرا هنوز در بازار آفتابی نشده و رانا پلاس نیز با توجه به قیمت حدود 215 میلیون تومانی سودی حول و حوش 230 میلیون تومانی را برای متقاضیان به همراه می آورد.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما