یارانه ای ها بخوانند / کسانی که دریافتی نداشتند این کار را انجام دهند !

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر گفت : کسانی که تحت هر شرایطی یارانه خود را دریافت نکردند یا استحقاق دریافت یارانه دارند، می‌توانند به سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها مراجعه و ثبت نام کنند.

یارانه ای ها بخوانند / کسانی که دریافتی نداشتند این کار را انجام دهند !

سید صولت مرتضوی امروز( چهارشنبه ) در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ماهی که گذشت، خدمات ویژه‌ای به بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری ارائه شد که بیمه تکمیلی همه بازنشستگان از جمله آنهاست.

وی خاطر نشان کرد: حسب رصد سامانه معاونت اشتغال وزارتخانه، دستگاه‌های اجرایی نسبت به ایفای نقش خود جلوتر از زمان هستند و فرصت‌های شغلی را که در دستور کار داشتند، ایجاد کردند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد: کسانی که تحت هر شرایطی یارانه دریافت نکرده‌ یا ثبت‌نام نکرده‌اند، می‌توانند به سامانه هدفمندی یارانه‌ها مراجعه کنند و پس از بررسی‌های لازم، یارانه تخصیص می‌یابد.

مرتضوی همچنین در خصوص حداقل حقوق و دستمزد کارگران گفت: بناست در مورد این موضوع در جلسه بعدی شورای کار تصمیم گیری شود و اطلاعات کافی و نتایج آن به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

وی در رابطه با آخرین وضعیت استفاده از سامانه کالابرگ الکترونیکی ، بیان کرد: این سامانه در چند شهرستان آزمایشی اجرایی شد و در گستره استانی آمادگی وجود دارد. در استان هرمزگان به دو صورت اختیاری نقدی یا کالای پروتئینی طراحی شده است که دریافت کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  افزود : حدود ۱۱ قلم پیش‌بینی شده اما انتخاب این ۱۱ قلم هم اختیاری است. فردی شاید بخواهد یک ماه را کامل برنج خرید کند یا یک ماه فقط پروتئین خرید کند.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما