درآمد 90 میلیون دلاری چهره شاخص هالیودی تکرار می شود؟

بازیگر زن هالیوودی بار دیگر جدایی دیگری را تجربه کرد. اما اینبار این جدایی از یک نهاد بین المللی است.

 درآمد 90 میلیون دلاری چهره شاخص هالیودی تکرار می شود؟

آنجلینا جولی و آژانس پناهندگان سازمان ملل پس از بیش از دو دهه راه خود را از هم جدا کردند.

کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان در یک بیانیه مشترک اعلام کرد که آنجلینا جولی از سمت خود به‌عنوان فرستاده ویژه این نهاد «برای مشارکت در مجموعه گسترده‌تری از مسائل بشردوستانه و حقوق بشری» کناره‌گیری می‌کند.

جولی در این بیانیه گفت که «من در سال‌های آینده برای حمایت از پناهندگان و دیگر آوارگان تمام تلاشم را انجام می‌دهم.»

جولی اضافه کرد که احساس می‌کند زمان آن فرا رسیده است که با تعامل مستقیم با پناهندگان و سازمان‌های محلی «به‌گونه‌ای دیگر کار کند.»

جولی برای نخستین بار در سال ۲۰۰۱ کار با کمیساریایی سازمان ملل در امور پناهندگان را آغاز کرد و در سال ۲۰۱۲ به‌عنوان فرستاده ویژه این نهاد منصوب شد. وی در بیش از ۶۰ ماموریت میدانی حضور داشت.

 

جولی تا پیش از این تجربه سه جدایی را در زندگی دارد

همسر اول وی جانی لی میلر است که در سال ۱۹۹۶ با او ازدواج کرد و در سال ۱۹۹۹ از وی جدا شد؛ همسر دوم او بیلی باب تورنتون است که در مه ۲۰۰۰ با هم ازدواج کردند، ولی سرانجام پس از ۳ سال ازدواجشان به جدایی انجامید.

سومین شوهر او یکی از سوپراستارهای هالیود بود . او و برد پیت وارد یک دوستی عاشقانه چند ساله شدند و سرانجام در سال ۲۰۰۶ صاحب دختری به نام شیلو شدند و در سال 2012 برد پیت رسماً اعلام کرد که او و جولی تصمیم به ازدواج دارند.

جولی درست 4 سال بعد در سال ۲۰۱۶ برای جدا شدن از برد پیت دادخواست داد که این کار دنیای هالیوود را در بهت و ناباوری فرو برد، او دلیل کارش را اعتیاد پیت به الکل و مخدر اعلام کرد و در دادخواست خود تنها خواسته‌اش واگذاری سرپرستی ۶فرزندش بود. در ماه مه ۲۰۲۱، پس از یک نبرد طولانی مدت بین جولی و پیت دربارهٔ گرفتن حضانت فرزندانشان در دادگاه، به پیت حق حضانت مشترک فرزندانش با آنجلینا جولی اعطا شد.

نشریه فوربز از او به عنوان پردرآمدترین بازیگر زن هالیوود در سال‌های ۲۰۰۹، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ با درآمد تخمینی سالانه به ترتیب ۲۷ میلیون، ۳۰ میلیون دلار و ۳۳ میلیون دلار نام برده‌است. یعنی او در سالهای 2009 تا 2013 و پس از آنکه با برد پیت پس از بازی در فیلم آقا و خانم اسمیت همبازی شد بیش از 90 میلیون دلار درآمد داشته است.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما