خودرو خارجی زیر ۹۰۰ میلیون تومان چی بخریم؟

اقتصاد 100- بازار خودرو در اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش قیمت دلار کمی تعدیل شده‌است. به طوری که برخی خودروهای ایرانی تا ۲۰۰ میلیون تومان افت قیمت تجربه کرده‌اند. همچنین خودروهای وارداتی در بازار بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان افت قیمت داشته‌اند.

خودرو خارجی زیر ۹۰۰ میلیون تومان چی بخریم؟

البته خودروهای مونتاژی نیز همانند خودروهای ایرانی به نسبت قیمت خود بیش از ۲۰۰ میلیون تومان افت داشتند. در این گزارش به بازار خودروی خارجی زیر  ۹۰۰ میلیون تومان پرداخته شده‌است.

چانگان ایدو مدل ۲۰۱۵
این خودرو با ۲۴۰ هزار کیلومتر کارکرد در بازار ایران ۸۲۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده‌است. بدنه این خودرو دارای لک رنگ بوده و از نظر فنی سالم اعلام شده است. این خودرودارای موتوری ۱.۶ لیتری، ۴ سیلندر و  اتوماتیک است. همچنین شتابی ۱۱.۶ ثانیه ای دارد و در ۱۰۰ کیلومتر ۷.۲ لیتر بنزین مصرف می کند. از نظر آپشن نیز دارای دوربین عقب است.

خودرو خارجی گک، ترامپچی GS5 مدل ۲۰۱۵
این خودرو با ۱۶۰ هزار کیلومتر کارکرد با قیمت ۸۸۰ میلیون تومان در بازار عرضه شده‌است. این خودروی اتوماتیک از نظر فنی مشکلی ندارد، اما بدنه صافکاری بدون رنگ دارد. ترامپچی GS5 داریا موتوری ۱.۸ لیتری و ۴ سیلندر توربو شارژ است.  این خودرو دارای شتاب ۱۰.۵ ثانیه‌ای بوده و در ۱۰۰ کیلومتر به صورت ترکیبی ۷.۵ لیتر بنزین مصرف می‌کند.

برلیانس، H330 مدل ۹۷
این خودرو با ۵۸ هزار کیلومتر با قیمت ۸۱۰ میلیون تومان در بازار ایران قیمت گذاری شده است. این خودرو با موتوری ۱.۶۵ لیتری و گیربکسی اتومات در ۱۰۰ کیلومتر شتابی ۱۳.۵ ثانیه‌ای دارد. همچنین مصرف ترکیبی این خودرو ۶.۵ لیتر است.

رنو استپ وی مدل ۹۶
این خودرو که در بازار ایران شناخته شده است با ۱۴۵ کیلومتر کارکرد قیمتی ۸۸۰ میلیون تومانی دارد. از نظر فنی سالم است، اما بدنه خودرو چند لکه رنگ دارد. رنو استپ‌وی با موتوری اتوماتیک و ۴ سیلندر شتابی ۱۱.۵ ثانیه‌ای ایجاد می‌کند. همچنین در ۱۰۰ کیلومتر حدود ۸ لیتر بنزین مصرف دارد.

تیگو ۵ مدل ۱۳۹۵
ایران خودرو با ۱۶۷ هزار کیلومتر کارکرد در بازار ایران حدود ۸۴۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده‌است. از نظر فنی سالم، اما بدنه دارای یک لکه رنگ است. این خودرو با موتوری ۲ لیتری و پیشرانه ۴ سیلندری شتابی ۱۲.۸ ثانیه‌ای دارد. در ۱۰۰ کیلومتر نیز حدود ۹ لیتر بنزین مصرف می‌کند.

بسترن مدل ۹۶
ایران خودرو با ۸۱ هزار کیلومتر کارکرد، ۸۲۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این خودرو موتوری اتوماتیک و ۱.۶ لیتری دارد. در ۱۰۰ کیلومتر شتابی ۱۲.۶ ثانیه‌ای پیدا می‌کند و در حدود ۶.۷ لیتر بنزین مصرف می‌کند.

منبع:اندیشه قرن

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما