دریافت وام فوری آنی با شرایط استثنایی + جزئیات

اقتصاد 100- هر یک از مبالغ تسهیلات پشتوانه با توجه به اعتبارسنجی انجام شده از متقاضی اتفاق می‌افتد. در صورتی که مشتری اعتبار کافی را داشته باشد، این تسهیلات با سود 23 درصدی به وی تعلق می‌گیرد. در واقع دریافت این وام به هیچ نوع چک، سفته، ضامن و وثیقه نیازی ندارد. سقف این وام حداکثر به 30 میلیون تومان می‌رسد و ضمنا تسهیلات مذکور در قالب طرح اعتبار خرید اعطا کرد

دریافت وام فوری آنی با شرایط استثنایی + جزئیات

این وام 30 میلیون تومانی تمامی فروشگاه‌های کشور را پوشش می‌دهد و در واقع وام گیرندگان با این مبلغ امکان خرید در تمامی فروشگاه‌های داخلی را دارند.

مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران که به دریافت وام 300 میلیون تومانی از این مجموعه تمایل دارند، می‌توانند از طرح «اعتبار در حساب جاری» این مجموعه بهره ببرند. سقف وام این طرح به 300 میلیون تومان می‌رسد.

افرادی که به دریافت وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک مهر ایران تمایل دارند باید ضمن افتتاح حساب قرض الحسنه، میانگین حساب 3 تا 12 ماهه ایجاد کنند. ضمنا این افراد باید ضامن رسمی داشته باشند و بتوانند معادل 4 درصد کارمزد این تسهیلات را بپردازند. مدت زمان پرداخت اقساط این تسهیلات با توجه به زمان خواب سپرده متفاوت است و بین 24 تا 48 ماه تغییر می‌کند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد اعلامی و حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط، افراد باید توان پرداخت اقساط 6 میلیون و 818 هزار و 182 تومان در هر ماه را داشته باشند. کل سود تسهیلات مذکور به 30 میلیون تومان می‌رسد. جمع رقم وام و سود آن نیز 330 میلیون تومان اعلام شده است.

جزییات ثبت نام وام ویژه 200 میلیون تومانی بانک کشاورزی

بانک کشاورزی به گندمکاران کشور که در این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی دارند، در صورت درخواستشان وامی در قالب طرح «بسته گندم» ارائه می‌دهد. مبلغ این تسهیلات به 200 میلیون تومان می‌رسد.

گندمکارانی که به دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک کشاورزی تمایل دارند باید دست کم سه ماه و حداکثر 12 ماه خواب سپرده داشته باشند. طی مدت خواب سپرده روی آن سود پنج درصدی واقع می‌شود. ضمانت اصلی برای به دست آوردن این وام، ارائه ضامن رسمی و داشتن اعتبار شغلی است.

سود این وام 17 درصد است که نسبت به دیگر تسهیلات چندان بالا نیست. گندمکاران بعد از دریافت این وام بین سه تا 36 ماه فرصت بازپرداخت اصل و سود آن را دارند. مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات با توجه به مدت میانگین حساب و ضریب برابری تسهیلات تعیین می‌شود و حداکثر به 36 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط به 7 میلیون و 130 هزار و 545 تومان می‌رسد. کل سود تسهیلات 56 میلیون و 699 هزار و 638 تومان است و جمع رقم وام و سود آن 256 میلیون و 799 هزار و 638 تومان خواهد بود.

بانک مسکن به منظور کمک به افرادی که برای خرید، بازسازی یا دیگر امور مربوط به مسکن نیازمند تسهیلات هستند، طرح وامی به نام «تابش توسعه مسکن» را تدارک دیده است. سقف این وام به 300 میلیون تومان می‌رسد.

افرادی که در بخش مسکن یا خدمات مربوط به آن نیازمند وام هستند و از قبل در بانک مسکن سپرده قرض الحسنه دارند، می‌توانند برای تسهیلات 300 میلیون تومانی این مجموعه درخواست بدهند. این تسهیلات تنها در صورتی به مشتریان پرداخت می‌شود که آن‌ها به میزان 37 میلیون و 500 هزار تومان سپرده گذاری کرده باشند و ضمنا مدت زمان سه تا شش ماه از خواب سپرده‌شان گذشته باشد. سود این وام به 18 درصد می‌رسد و مدت زمان بازپرداخت آن برحسب سود متغیر است اما به طور کلی از 60 ماه بیشتر نیست. لازم به ذکر است این تسهیلات در قالب عقد مرابحه عام یا مرابحه منصوبات بخش مسکن ارائه می‌شود.

با در نظر گرفتن میزان وام، نرخ سود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 7 میلیون و 782 هزار و 165 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 166 میلیون و 929 هزار و 921 تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز 466 میلیون و 929 هزار و 921 تومان اعلام شده است.

منبع:زنهار

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما