تحویل فوری خودرو بدون ضامن فقط با 282 میلیون

اقتصاد 100- کوییک آر نسخه دو رنگ خانواده کوییک است که در قسمت‌های سقف، قاب آینه، دیفیوزرها، اسپویلر و قاب مه شکن با رنگی متفاوت از بدنه تولید می‌شود‌‌. کوییک آر سه تیپ رایج دارد. نسخه پایه این خودرو کوییک آر بوده و تیپ بعدی نسخه فول آپشن دنده‌ای با نام کوییک آر پلاس است. در نهایت کامل‌ترین نسخه این خودرو کوییک آر پلاس اتوماتیک نام دارد.

 تحویل فوری خودرو بدون ضامن فقط با 282 میلیون
کوییک آر پلاس اتوماتیک یک هاچ‌بک کراس اوور است که تولید آن از سال ۱۳۹۷ آغاز شد و همچنان ادامه دارد. این خودرو پرفروش که از ارزان‌ترین خودروهای اتوماتیک موجود در بازار است توسط گروه خودروسازی سایپا تولید می‌شود.

قیمت کوییک آر پلاس صفر مدل 1402 رنگ سفید مشکی در فروش اقساطی 565 میلیون تومان بوده و در ابتدا پرداخت حداقل 50 درصد از این قیمت به عنوان پیش پرداخت لازم است. مبلغ باقی مانده را نیز می‌توان در اقساط 6، 12، 18، 24 یا 30 ماهه پرداخت کرد. تحویل فوری خودرو و ثبت سند به نام خریدرا از مزایای این فروش اقساطی به شمار می‌رود.

در جدول زیر میزان دقیق هر قسط قابل مشاهده است.

 

مشخصات فنی کوییک آر پلاس اتوماتیک

سایپا کوییک آر پلاس را با برخی تغییرات و امکانات بیشتر نسبت به کوییک معمولی و برای ایجاد حس رضایت بیشتر در مشتریان روانه بازار کرد. کوییک آر پلاس به یک موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی مجهز شده که به موتور تیبا و ساینا شباهت دارد. این موتور می‌‌‌‌تواند نهایت قدرتی معادل ۸۷ اسب بخار در محدوده ۵۴۰۰ دور بر دقیقه و ۱۲۶ نیوتن متر گشتاور در محدوده ۳۶۰۰ دور بر دقیقه تولید ‌کند. در کوییک R پلاس جعبه دنده اتومات با ۶ دنده مصنوعی CVT استفاده شده و در‌واقع این خودرو فاقد گیربکس اتوماتیک یا AT است.

حداکثر سرعت کوییک آر پلاس ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت و مصرف سوخت ترکیبی آن  ۷.۶۷ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. ظرفیت باک این خودرو ۴۱ لیتر بوده و استاندارد آلایندگی یورو ۵ را دریافت کرده است.

منبع:ایرانی روز

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما