این محصول ایران خودرو را امروز با قیمت کارخانه خریداری کنید

اقتصاد 100- ایران خودرو از مشتریان خود خواسته است برای خرید دنا پلاس اتوماتیک مبلغ مورد نیاز را پرداخت کنند و یا یکی از خودروهای جایگزین را برای خرید انتخاب کنند. از آنجایی که طی روزهای اخیر افزایش قیمت خودرو در کارخانه موجب اعتراض مشتریان شده است، ایران خودرو شرایطی را برای آنها فراهم کرده است تا خودروهای جایگزین را با نرخ کمتری خریداری کنند.

این محصول ایران خودرو را امروز با قیمت کارخانه خریداری کنید

همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید مشتریان می توانند دنا پلاس اتوماتیک را به صورت نقدی یا پیش فروش خریداری کنند. اگر روش پیش فروش را انتخاب کنند موعد تحویل خودروشان مهر 1403 خواهد بود البته باید به یاد داشته باشیم که مانند سایر شرایط پیش فروش، قیمت خودرو در این شرایط نامشخص است و زمانی مشخص می شود. ماشین تحویل مشتری می شود

متقاضیان خرید دنا پلاس اتوماتیک نیز می توانند به جای این خودرو تارا اتوماتیک یا رانا پلاس خریداری کنند. تارا اتوماتیک نیز همانند دنا پلاس اتوماتیک در قالب دو بخشنامه جهت فروش فوری و پیش فروش در اختیار متقاضیان قرار گرفته است. مهلت خرید فوری 90 روز کاری می باشد و در صورت پیش خرید خودرو در شهریور ماه 1403 تحویل شما می شود.آخرین خودروی ارائه شده در این بخشنامه رانا پلاس است که مشتریان فقط می توانند نقدی خریداری کنند. موعد تحویل این خودرو 90 روز کاری می باشد.

منبع:خبرجو

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما