اعتراض شدید مردم به صنعت خودروسازی / سرنوشت عرضه خودرو در سامانه یکپارچه به کجا رسید؟

اقتصاد 100- طرح یکپارچگی خودرو، به ادغام بخش‌های مختلف خودرو به‌صورت یکپارچه اشاره دارد. این ایده برای بهبود کارایی، زیبایی و ارتباط بخش‌های مختلف خودرو ارائه می‌شود. این اکران ممکن است شامل ادغام طراحی، سیستم های اتوماسیون، فناوری های پیشرفته نوری، فضای داخلی منحصر به فرد و ... باشد. این روند ممکن است به دست‌یابی به خودروهای پیشرفته، کارآمدتر و منحصر به فرد کمک کند.

اعتراض شدید مردم به صنعت خودروسازی / سرنوشت عرضه خودرو در سامانه یکپارچه به کجا رسید؟

محصولاتی که خودروسازان در دور اول فروش از مسیر  سامانه یکپارچه  در دسترس متقاضیان گذاشته اند هنوز به طور کامل تعیین تکلیف نشده است. شرکت های خودروساز امکان واگذاری برخی از محصولات خود را ندارند و این مساله متقاضیان را حسابی شاکی کرده است.

ثبت نام کنندگان این تصور را دارند که مدیران خودروساز به سبب کم کاری امکان تحویل دادن خودروهای مورد نظر انها را ندارند اما چالش واگذاری محصولات شرکت های خودروساز را باید در ریل گذاری غلط سیاست گذار جست و جو کرد.

اتخاذ مدیران وقت صمت بدون در نظر گرفتن موانعی که در جاده تولید قرار دارد شرکت های خودروساز را مجبور کردند تا محصولات خود را با ساز و کار نوبت دهی بفروش برسانند و همین مساله سبب شد تا مدیران خودروساز مجبور شوند چند برابر ظرفیت تولید خود متقاضیان را نام نویسی کنند.

ارتقای استانداردهای خودرویی و همچنین چالش تامین ارز از دیگر مواردی بود که خودروسازان را زمین گیر کرد.

منبع:گسترش نیوز

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما