تکلیف مبلغ افزایش حقوق جا مانده ویژه فروردین ماه روشن شد

اقتصاد 100- در ایران، بازنشستگان حقوق و مزایای خاص خود را دارند که توسط سازمان مربوطه که از آن بازنشسته شده اند همانند تامین اجتماعی اداره می‌شود

تکلیف مبلغ افزایش حقوق جا مانده ویژه فروردین ماه روشن شد

 این حقوق شامل پرداخت پاداش بازنشستگی، بیمه‌های اجتماعی، پاداش تولد، بن و بن دستمزد و سایر مزایا است. این حقوق بر اساس قوانین و مقررات مربوطه تعیین می‌شود و ممکن است بسته به نوع فعالیت و سابقه کاری فرد متفاوت باشد.

حقوق ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان چقدر است؟

با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه سال ۱۴۰۳، تصویب‌نامه افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، ۸ فروردین‌ماه به تصویب دولت رسید که به صورت فوق‌العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می‌شود.

 در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایا ی مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.

خبر خوش درباره افزایش حقوق

میثم لطیفی رییس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری که بیش از ۵.۵ میلیون نفر هستند، ۲۰ فروردین ماه به کارگزینی‌های دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد. افزایش حقوق در سال جدید، به حقوق فروردین کارمندان می‌رسد اما اگر دستگاهی جا ماند و نتوانست احکام جدید را صادر کند، مابه‌التفاوت در ماه‌های بعد پرداخت می‌شود.

منبع:تیترکوتاه

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما