خبر مهم برای کارمندان / آخرین وضعیت ساعات کاری در 1403 اعلام شد

اقتصاد 100- روز گذشته حسین گودرزی، نماینده مردم دورود و ازنا و سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در خصوص یک مصوبه مربوط به ساعات کاری گفته بود: «قانون اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری که شامل تعیین دو روز تعطیلی در هفته و کاهش ۱۶ ساعت کار ماهانه برای تمامی کارکنان به عنوان یکی از اولویت های مصوبات کمیسیون اجتماعی مجلس در سال 1403 معرفی شده است.»

 خبر مهم برای کارمندان / آخرین وضعیت ساعات کاری در 1403 اعلام شد

وی در این زمینه تأکید کرده بود: «در واقع کلیات آن تصویب شده و شور دومی است. باید به سرعت ماده و تبصره‌های آن تصویب شوند، چرا که میلیون‌ها نفر منتظر تصویب این قانون هستند.»

به موجب لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، « ساعات کار کارمندان دولت چهل و دو نیم ساعت در هفته است و ترتیب و تنظیم ساعات کار ادارات با پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور و تصویب هیئت وزیران تعیین می گردد. تغییر ساعت کار کارمندان با رعایت سقف مذکور و در چارچوب ضوابط پیشنهادی سازمان اداری و استخدامی کشور که به تصویب هیئت وزیران می رسد، بر عهده دستگاه ذی ربط می‌باشد. میزان ساعات تدریس معلمان و اعضاء هیئت علمی از ساعات موظف، در طرح های طبقه بندی مشاغل ذی ربط تعیین خواهد شد.»

منبع:اقتصاد نیوز

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما