سایپا دست به کار شد / متقاضیان منتظر باشند

اقتصاد 100- سایپا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در ایران است. این شرکت فعالیت خود را در سال ۱۳۴۴ با همکاری شرکت خودروسازی سیتروئن فرانسه آغاز کرد و همچنان به تولید انواع خودروهای سواری و تجاری می‌پردازد.

سایپا دست به کار شد / متقاضیان منتظر باشند

خبرها حاکی از آن است شرکت سایپا دیزل از گروه خودروسازی سایپا طرح مونتاژ و عرضه وانت باری فوتون TM را در دستور کار خود قرار داده و به‌زودی مدل‌های اولیه آن برای انجام تست‌های فنی وارد ایران خواهند شد.

مشخصات فنی وانت باری فوتون TM

وانت-باری-فوتون

 

وانت باری فوتون TM در بازارهای جهانی در نسخه‌های مختلفی به فروش می‌رسد. این خودرو باری در نسخه‌های پایه از یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد. برخی مدل‌های دیگر این خودرو نیز به موتور ۲.۲ لیتری توربو دیزل مجهز شدند که می‌تواند قدرتی برابر با ۹۰ اسب بخار و گشتاور ۲۲۰ نیوتن‌متر را به تولید برساند. همچنین طبق شنیده‌ها این وانت برای قرار است در نسخه ۲.۵ تن به بازار ایران راه پیدا کند.

امکانات رفاهی و ایمنی وانت باری Foton TM 

از مهم‌ترین امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به ترمز ABS، فرمان هیدرولیک، تنظیم برقی آینه‌های جانبی، بالابرهای برقی شیشه‌ها، سیستم تهویه مطبوع (کولر و بخاری)، تریم پارچه صندلی‌ها، ۲ کیسه ایربگ ایمنی، تنظیم سیستم صوتی از روی فرمان، استارت دکمه ای، مانیتور لمسی (در نسخه‌های فول)، سامانه کنترل پایداری (ESP) و چراغ‌های روز (دی لایت) اشاره کرد.

وانت-باری-فوتون 1

گفتنی است محصولات فوتون سهم زیادی از بخش خودروهای کار و تجاری بازار خودرو ایران را به خود اختصاص دادند. خودروسازان ایرانی از جمله ایران خودرو دیز، بهمن دیزل و گروه خودروسازی سایپا نیز طی سال‌های اخیر طی همکاری با این خودروساز چینی توانستند به نیازهای این بخش از بازار پاسخ دهند و به آمار فروش بالایی دست پیدا کنند.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما