پیشنهاد طلایی مقام مسئول برای تنظیم بازار مسکن / دولت به این پیشنهاد عمل می کند؟

اقتصاد 100- بازار مسکن از چندین بخش تشکیل شده است که شامل خریداران، فروشندگان، مشاوران املاک، تولیدکنندگان ساختمان و متخصصان حقوقی می‌شود. این بازار طبق روند و تغییرات بازارهای دیگر، ممکن است به صورت رو به رشد یا کاهش باشد.

پیشنهاد طلایی مقام مسئول برای تنظیم بازار مسکن / دولت به این پیشنهاد عمل می کند؟

بازار مسکن  یکی از مهمترین بازارهای اقتصادی در هر کشوری است. این بازار شامل خرید، فروش و اجاره ملک‌ها مانند خانه‌ها، آپارتمان‌ها، ویلاها و مغازه‌ها می‌شود. بازار مسکن تحت تأثیر عوامل مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی قرار دارد.

 فرشید پور حاجت دبیر انجمن انبوه سازان مسکن کشور با بیان اینکه فراهم کردن فضای کسب و کار برای افزایش سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مردم  مهم‌ترین عامل برای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهش تولید با مشارکت مردم است گفت: در همین راستا پیشنهاد می‌شود مجلس با تشکیل کارگروه مشترک با مشارکت انبوه‌سازان و بخش خصوص سیاست‌های تشویقی انگیزشی متناسب با شعار سال را برای بخش خصوصی مهیا کند.

وی ادامه داد: از سوی دیگر دولت می تواند با حمایت از بخش خصوصی در قالب پرداخت تسهیلات ساخت و همچنین حمایت های مالی از سازندگان بخش خصوصی و مردم زمینه را برای ورود این بخش به حوزه مسکن فراهم کند.

دبیر انجمن انبوه سازان مسکن تاکید کرد:  دولت با رویکرد تحقق فرمان مقام معظم رهبری با استفاده از ظرفیت‌های موجود تشکیل کارگروه مشترک با انبوه‌سازان جهت برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای برون رفت از شرایط حاکم بر اقتصاد مسکن و افزایش تولید و عرضه مسکن به‌عنوان مهم‌ترین عامل ثبات درحوزه مسکن و ساختمان هدفگذاری کند.

پور حاجت اظهار کرد: فرمان مقام معظم رهبری دربهار ۱۴۰۳ کاملا شفاف و نور امید را برای بخش خصوصی کشور  وهمچنین استفاده از ظرفیت های مردمی روشن کرده و امیدواریم با توجه به فرمایشات رهبری و با ایجاد همگرای و هم‌افزایی بین دولت و بخش خصوص اقدامات مناسب در حوزه اقتصاد و مسکن برای آبادانی ایران مهیا شود.

منبع:تیترکوتاه

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما